Israel Hayom

חוזר לקווים: אלי גוטמן יאמן את מכבי חיפה

אחרי שהסביר היטב כפרשן כיצד מכבי חיפה עשויה להיות טובה יותר, אלי גוטמן יקבל כבר מחר מול הפועל חדרה הזדמנות להוכיח שהמשימה על הקווים תפורה עליו ● המודל ההולנדי חוסל סופית עם עזיבתם של רוב מאס ומאמן השוערים, לעומתם גיורא אנטמן הוותיק חזר למועדון

- ליאב נחמני

מעט מאוד שעות שינה היו לנ שיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ולמאמנה החדש של הקבוצה, אלי גוטמן, לפני האימון אתמול. גוטמן שמע מסוכנו, פיני זהבי, במהלך ערב ליגת האלופות באולפן ערוץ הספורט שמייד אחרי המשחקים הוא ייפגש עם שחר כדי לחתום על החוזה.

גוטמן שמע שכל המכשולים הוס רו, ושעות ספורות לפני אימון הבוקר סוכם על חוזה שבו גוטמן יאמן את חיפה, לראשונה ב 25 שנותיו כמאמן. "אני מקווה שזו הפעם האחרונה שבה אני מחליף מאמן", אמר שחר לשחקנים כשגוטמן לצידו, "עכשיו אנחנו צריכים להצליח על המגרש".

"הרבה שנים לא ראינו את יענקל'ה ככה. הוא הגיע למתקן האימונים שלוש פעמים בשבועיים והגדיל את המעור בות שלו באופן משמעותי", הודו חלק מהשחקנים.

גוטמן העביר את אימון הבכורה ויע מוד מחר על הקווים במשחק החוץ מול הפועל חדרה. "זה יום מיוחד ומרגש עבורי. אני חוזר למכבי חיפה אחרי 26 שנה. מצפים לנו אתגרים גדולים. מודה על האמון, וכעת - לעבודה", אמר גו טמן לאתר הרשמי של חיפה.

כפי שפורסם ב"ישראל היום", עם הגעתו של גוטמן סיימו את תפקידם עוזר המאמן רוב מאס ומאמן השוערים ארנו ואן זוואם.

גוטמן החזיר למערכת את מאמן השוערים המוערך גיורא אנטמן, שעבד עימו בנבחרת ישראל. עוזר המאמן איתי מרדכי ימשיך לסייע לקבוצה הבוגרת בשלב זה.

התוכנית: שלושה בלמים

המטרה הראשונה שהוצבה בפני גוט מן היא ייצוב הקבוצה ושיפור התוצאות באופן משמעותי.

גוטמן הודה בשיחות עם ראשי המו עדון כי לדעתו אפשר להוציא הרבה יותר מהסגל הקיים. בחיפה הודו כי המשחק מול חדרה הוא לא אינדיק ציה לעתיד, אבל הבהירו כי "ניצחון ייתן שקט לגוטמן כדי לנצל את פגרת הנבחרת ליישום שיטת המשחק שלו וללמידה של הסגל".

אחד הרעיונות של גוטמן הוא לעבור להרכב של שלושה בלמים.

עדיין לא ברור אם זה יקרה מול חדרה, אך בעתיד בהחלט כן. שיטת ה ‪3 3 4‬ הבנאלית של פרד רוטן והצ וות ההולנדי לא תהיה היחידה שבה חיפה תשחק.

מי ירוויח מכך? הבלם/מגן רמי גר שון צפוי לחזור בקרוב לכשירות וצפוי לקבל דקות משחק משמעותיות.

 ??  ??
 ??  ?? מחייכים בחיפה. המטרה הראשונה: שיפור התוצאות
מחייכים בחיפה. המטרה הראשונה: שיפור התוצאות

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel