Israel Hayom

"עופר לא הגיע לפסיק ממה שעשיתי"

- משה ליאון:

משה ליאון, שהיה בעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה ויו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, מתנהל בביטחון רב ומאמין בניצחונו.

"אני מביא איתי ארגז כלים של ניהול ושל עשייה. מדובר על תקציב של 10-9 מיליארד שקלים ו 10,000 עובדים. זה גוף ענק, שלא יכול לבוא מישהו שלא ניהל בחייו, ולנהל כזו עיר חשובה. בזכות הכישורים שלי אני הרבה יותר מתאים מעופר", הוא טוען.

ליאון התרעם על הדרך שבה בחר ברקוביץ והדגיש: "מהרגע שהתחלנו את הסיבוב השני, ברקוביץ עוסק בהסתה, בפלגנות ובזלזול במוע מדות שלי. עופר לא הגיע לפסיק ממה שעשיתי למען ירושלים. דאגתי להביא תקציבים לעיר ובכל השנים עשיתי רבות למען ירושלים. עסקתי השבוע בלאחד את כלל תושבי ירושלים ואת הסיעות במועצה. אני עוסק בעבודה ולא בדיבורים. קיבלתי תמיכה מהליכוד, מהבית היהודי ומסיעת מאוחדים".

לאור התמיכה הרחבה שלה אתה זוכה מדגל התורה, מש"ס, מהליכוד ומהבית היהודי, עושה רושם שאתה בדרך לניצחון. אתה מרגיש פייבוריט?

"יש לי סיכוי גבוה מאוד לנצח ואני מקווה שזה מה שיהיה, אבל צריך להביא את האנשים לקלפיות ולא לחשוב שהניצחון מונח בכיס. אסור להיות זחוח. אני די רגוע מהבחירות אבל צריך לעבוד, שום דבר לא מובן מאליו. נוצר ספין כאילו ש"ס ודגל התורה הריצו אותי. אני לא מסכים עם זה. הסיבוב השני יוכיח שיש לי תמיכה רחבה מאוד גם מהציבור שאינו חרדי".

לא הכנסת אף לא חבר מועצה אחד למועצת העיר. זה לא מעיד על כך שאין לך תמיכה בקרב הציבור בירושלים?

"היתה בעיה רצינית, שגיליתי אותה חודש לפני הבחירות, שלא היה כתוב על הפתק של הרשימה שלי למועצת העיר 'בראשות משה ליאון'. אלפים הגיעו לקלפיות ולא קישרו ביני לבין הפתק של הרשימה שלנו. לא התבכיינתי והמשכתי קדימה, צריך להשלים עם זה". מהם היעדים שלך כראש העיר אם תיבחר לתפקיד? "חשוב לי להוריד את המתח החרדי חילוני, להפסיק את ההגירה השלילית מהעיר, להתעסק כמה שיותר בבניית יחידות דיור לצעירים ולטפל בבעיית הניקיון הרצינית".

 ?? צילום: מרים צחי ?? משה ליאון
צילום: מרים צחי משה ליאון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel