Israel Hayom

"מנהיגים שעשייתם תורמת לצמיחת המשק"

במעמד נשיא המדינה ונשיא התאחדות התעשיינים חולקו פרסי התעשייה 2018 ● באירוע ציינו את התעשיין דניאל וולפמן ז"ל, שהלך לעולמו ערב קודם

- ערן בר טל

אתמול בערב הוענקו פרסי התעשייה, זו השנה ה ,43 במעמד נשיא המדינה ונשיא התא חדות התעשיינים שרגא ברוש.

הזוכים בפרס התעשייה הם מנכ"ל סודה סטרים דניאל בירנבאום; מנכ"ל ובעלי בן&ג'ריס אבי זינגר; יו"ר טרלידור הנרי צימרמן; מנכ"ל נטפים רן מידן; ונשיא פלקסטרו ניקס רובי שייבל.

הזוכים בפרס מפעל חיים הם מנכ"ל קבוצת אלון רפאל אלון; יו"ר וולפמן תעשיות דניאל וולפמן ז"ל, שהלך לעולמו ערב קודם האירוע בגיל ;87 מנכ"ל ובעלי ר. טוטנאור ייעוץ והשקעות בע"מ ולשעבר בעלי חברת טוטנהאור מחשוב רפואי בע"מ, רן טוטנאור; יו"ר ובעלי חד אסף תעשיות, אברהם שני; ומנכ"ל ובעלי פח תעש, אהרון שפירא.

נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, אמר לזוכים כי "גל ריית כלות וחתני פרס התעשייה עד היום כוללת 178 איש במספר, מאז ייסודו של הפרס ב 1975 ועד היום, ומייצגת חתך של מנהיגים ומנהיגות חולמים, מובילים ופורצי דרך, אנ שים שעשו את הבלתי ייאמן והקימו בישראל תעשייה לתפארת. הזוכים בפרס הם מנהיגים שעשייתם תרמה ותורמת לצמיחת המשק, לצמצום הפערים בחברה, לתמיכה בפריפ ריה, לפעילויות קהילתיות - כולם, בלי יוצא מן הכלל, נותנים דוגמה ליצירת פעילות קהילתית מופלא".

דניאל בירנבאום דיבר בשם הזו כים ואמר: "אני גאה בתעשיינים ובתעשייה וגאה בסודהסטרים, אבל אני הכי גאה להיות ישראלי. אני קורא לכם לשים את דגל ישראל על המוצרים שלכם ובאתר שלכם. אל תתביישו. מקסימום יקנו אתכם ב 3.5 מיליארד דולר".

"חיזוק התעשייה"

נשיא המדינה רובי ריבלין אמר באירוע כי הופעלו עליו לחצים שלא להגיע לאירוע מכיוון שאין בו זוכה אישה, אך מפאת כבוד הזוכים הח ליט להגיע. "התעשייה הישראלית היא לא רק מקור לגאווה, היא יסוד הכרחי בבניין המדינה והאומה", אמר נשיא המדינה בדבריו, "אנו מוכר חים להעלות על נס את התעשייה הישראלית ולחזק אותה. אין כלכלה ישראלית ללא תעשייה ישראלית".

הזוכים נבחרו במסגרת ועדת שי פוט מיוחד שכללה שבעה חברים, בראשות התעשיין דן פרופר.

הוועדה בחרה את הזוכים על פי קריטריונים המוגדרים בתקנון הפרס, וכן על פי שיקול דעת מק צועי באשר לתרומת התעשיין לכ לכלה ולחברה.

 ??  ??
 ?? צילום: ערן בר טל ?? דניאל בירנבאום אחרי הזכייה. "גאה להיות ישראלי"
צילום: ערן בר טל דניאל בירנבאום אחרי הזכייה. "גאה להיות ישראלי"
 ??  ?? שרגא ברוש
שרגא ברוש
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel