Israel Hayom

אזהרת צונאמי בצומת וולפסון

הפועל ת"א תארח במוצ"ש את הפועל רעננה ותנסה להשיג את ניצחונה השני העונה ● מעמדו של קובי רפואה יציב, אבל הפסד בקרב התחתית עשוי לשנות במהירות את התמונה

- שי ארצי

"בעשר השנים האחרונות לא היתה בליגה קבוצה שסבלה מחוסר מזל כל כך גדול כמו שאנחנו סובלים העונה. חוץ מהדרבי היינו צריכים לנצח כמעט בכל המשחקים. כשיחזור לנו קצת המזל, דברים ייראו אחרת", כך "תירץ" אתמול בכיר בהפועל ת"א את הסטטיסטיקה העגומה - ניצחון בודד בתשעה מחזורים. הדרך לשינוי עשויה להתחיל בשבת מול הפועל רעננה.

אם ההפסד האחרון להפועל ב"ש עוד התקבל בהבנה בצמרת הניהולית במועדון, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה המשיכה להציג כדורגל טוב, הפסד בקרב התחתית נגד רעננה ככל הנראה לא יעבור בשתיקה. "הפסד יכול ליצור פאניקה ולחץ גדול", הודו בהפועל.

בסביבת ראשי המועדון מעריכים כי אם הקבוצה תסיים בתיקו או תפסיד בתוצאה סבירה, אך תמשיך להיראות טוב, הבעלים ימשיכו לתת גיבוי למאמן קובי רפואה, אך באותה נשימה טענו כי הפסד בשילוב יכולת רעה עלולים להוביל לסיום תפקידו. אגב, רפואה עצמו רמז לאחרונה כי אם ירגיש שאין ביכולתו לחולל שינוי, יעזוב.

מקצועית, האדומים יצטרכו להסתדר ללא החלוץ עומר דמארי, שסובל מפציעה בברך. כשירותו של החלוץ פייסל מוליץ', שסובל מפציעה קלה בגבו, תתברר לאחר האימון המסכם ואם לא יהיה כשיר, רועי זיקרי עשוי לתפוס את מקומו בהרכב. אדי גוטליב הפצוע ימשיך להיעדר.

בניון חוזר להרכב פ"ת

מכבי נתניה תארח בשבת את מכבי פ"ת ותנסה להמשיך במומנטום החיובי משלושת המשחקים האחרונים. פאטוס בצ'יראי, ברנקו ורגוץ' ואביב אברהם הפצועים ימשיכו להיעדר. את מקומו של סתיו פיניש המורחק יתפוס ככל הנראה גדי קניקובסקי.

אצל היריבה, המאמן אלישע לוי צפוי להחזיר להרכב את יוסי בניון. השוער צחי גיגי סובל מכאבי גב, ואם לא יהיה כשיר יוסי גינצבורג יחליפו.

"טדי צריך להיות מבצר"

בית"ר ירושלים תארח ביום ראשון את הפועל ב"ש. אתמול התייחס מאמן בית"ר, ניר קלינגר לציפיות שיש לו ממשחק הבכורה שלו על הקווים בטדי.

"צריך להפוך את הבית שלנו לסיוט לשחק בו. טדי צריך להיות מבצר", אמר קלינגר במסיבת העיתונאים, "שיחקתי בהמון מגרשים בעולם, וטדי היה המגרש הכי לא נעים לשחק בו. אני מקווה שהימים האלה יחזרו".

מאמן ב"ש, ברק בכר, אמר אתמול: "זה מסוג המשחקים שאנחנו מחכים להם. נעשה את הטוב ביותר שלנו על מנת לחזור עם ניצחון חוץ ראשון העונה".

 ??  ?? קובי רפואה. במועדון הודו: "הפסד יכול ליצור פאניקה ולחץ גדול"
קובי רפואה. במועדון הודו: "הפסד יכול ליצור פאניקה ולחץ גדול"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel