Israel Hayom

ילדות עתידנית

הילדים של היום הם לא הילדים של פעם, וכך גם המוצרים בשוק בקבוק ייעודי לחלב אם, צעצועים שמגיבים לבכי התינוק וברווז אמבטיה אוטומטי כבר כאן ההורים לא נשארים מאחור עבור אלו שנמאס להם לנענע את העגלה - יש מנדנד אוטומטי שמחקה תנועות אנושיות

- היאלי יעקבי הנדלסמן

הורים טריים, אך גם ותיקים, מחפשים חידושים ופתרו נות במגוון תחומי צריכה. החברות המסחריות, שמוד עות לצרכים הללו, משיקות חדשות לבקרים חידושים בתחומי הצעצועים, ההזנה, המזון, הסיוע לשינה, והרשימה עוד רבה.

תערוכת בייבילנד, שהתקיימה בש בוע שעבר בגני התערוכה בתל אביב, חשפה לא מעט חידושים מעניינים בת חום, שלגבי נחיצותם כל הורה יכול לה חליט בעצמו.

השלב שבו ההורים הטריים צריכים לערוך את הקניות הראשונות לתינוק ידוע כאחד השלבים המלחיצים ביותר עבורם. כדי לעשות סדר בבלאגן, או ליתר דיוק - בלחץ, רשת סופר פארם פרסמה את סל המוצרים הנמכרים ביותר לתינוקות, המבוסס על רכישות של הורים בחנויות הרשת ובאתר הסחר בשנה האחרונה.

מנתוני הרשת עולה כי המותג המו ביל בתחום חיתולי ניו בורן הוא האגיס ליטל בייביס, בתחום המגבונים מדובר בלייף מגבונים אריזת חמישייה ללא בישום, ומבחינת אביזרי האכלה מדובר במחלק מנות של לייף בייבי'ס. בתחום האביזרים הכללי המוצר הנמכר ביותר הוא מספריים וקוצץ של לייף בייבי'ס, בתחום המוצצים הנמכר ביותר הוא לילה מוצצי סיליקון זוהרים של מאם )לבני (6-0 ותחליף החלב לתינוק המבוקש ביותר בשלב 1 הוא נוטרילון.

המוצר המוביל בטיפוח טיפולי לתי נוק הוא שמן הרחצה בלנאום, בתחום הבקבוקים המוצר המוביל הוא בקבוק 330 מ"ל של מאם, האל סבון לתינוק הנמכר ביותר הוא קמיל בלו סנסי טיב 1 ליטר, ומשחת ההחתלה הנמכרת ביותר היא בייבי פסטה. באשר לתרופות להורדת חום ולשיכוך כאבים - טיפטי פות נובימול הוא המוצר המוביל.

שידור ישיר מהבוסטר

בתחום הטכנולוגי, חברת "הכפתור" הציגה את מערכת .BabyCam5 מדובר במצלמת רכב שמצלמת בזמן אמת, תוך כדי נהיגה, את המושב האחורי. פיתוח זה מצטרף למערכת "הכפתור בייבי" למני עת שכחת ילדים ברכב ומספק מבט על הילדים במושב האחורי לאורך כל הנ סיעה מבלי לסובב את הראש. באמצעות המצלמה ההורה יכול לצפות בנעשה במושב האחורי בווידאו, דרך מסך מובנה קטן המותקן בלוח המחוונים ליד ההגה.

"המפתחים שלנו התמקדו בהיסחי הדעת בנהיגה", אומרת יערה יוחנן רוזן, מנכ"לית חברת הכפתור, ומוסיפה כי "זה לא בטיחותי להושיב ילד במושב הק דמי, היות שרבים שוכחים להחזיר את כריות האוויר. חיפשנו פתרון שיאפשר לראות את הילד - מבלי לסובב את הראש במשך כל הנסיעה. בדקנו במח קרים איפה הכי נכון להניח את המסך ומצאנו שהמיקום הבטיחותי ביותר הוא מימין לאימוביליי­זר".

בתחום העגלות, חברת אודיוקר השיקה את העגלול המתקפל הראשון בארץ, ‪.Keenz 7S Wagon‬ זהו מוצר חדשני בישראל, המאפשר לשנע שני ילדים וציוד נוסף במשקל של עד 50 ק"ג. הייחודיות של מוצר היא ביכול תו להתקפל לגודל המתאים למרבית תאי המטען של המכוניות. יבואן המוצר, רון גנות, מסביר כי מדובר במותג קו ריאני שעיקר הצלחתו "בשוק האמריק ני, שם נמכרו בשנה הראשונה להשקתו 80 אלף יחידות. התופעה של העגלול החלה במיזם של צעיר קוריאני שהמציא את המוצר מתוך צורך אישי". המוצר נמכר בשלב הראשון ברשת שילב ומחי רו 1,690 שקלים. מוצר מפתיע המיועד לעגלות הוא רוקיט, מנדנד עגלות של חברת אי.בי.או. הוא פועל על סוללות ומחקה את תנועת הנענוע של האדם - ובכך מסייע להרגעת התינוק. הרו קיט הוא מכשיר בגודל כף יד המוצמד לידית העגלה, מתאים לשימוש מגיל לידה ומשמש גם לסלקלים. הוא בעל מחזור נדנוד של 30 דקות ומחיר ההש קה עומד על 299 שקלים. היבואן, אסף בר און, מספר כי "היו הרבה ניסיונות לפתח מוצרים כאלה. רוקיט לא מבצע רטט אלא נענוע שמדמה את יד האדם. כל מה שצריך זה ללחוץ על 'פליי' והילד יכול לחזור לישון". האם לא מדובר בתחליף טכנולוגי מדי לפעולה שצריכים לעשות ההורים?

"אף אחד לא בא להחליף את ההורים. זהו פתרון למקרים שבהם ההורים עסו קים. במקום לנענע את העגלה 10 דקות עד שהילד יחזור לישון, הם יכולים לח

זור לעיסוקיהם".

מוצר בינלאומי אחר שהגיע לישראל הוא "ברולי" של חברת איזינייט. מדובר במשטח המספק פתרונות להתמודדות עם בעיות הרטבה ופליטה, שהגיע מניו זילנד. חלקו העליון של הברולי, העשוי 100% כותנה, מונח על הסדין - וב מקרה של הרטבה, אפשר להחליף את הברולי בלבד ולא את הסדין ואת הש עוונית. המוצר כולל שכבה אמצעית בעלת יכולת ספיגה גבוהה מאוד לאורך כל הלילה, והוא קל לכיבוס ואינו סופג ריחות. הגדלים המוצעים הם למיטת תינוק, מעבר, יחיד ולמיטת הורים זוגית.

יעל בוק קרמונה, הבעלים של איזי נייט, מספרת כי "חיפשתי פתרון לילדה שלי במדינות כמו יפן, ארה"ב ואנגליה ולא מצאתי משהו שיספק אותי. כש מצאתי פתרון ברמה העיצובית וברמת הפרקטיקה, החלטתי לייבא את המוצר". המחירים נעים בין 135 ל 210 שקלים, בהתאם לגודל המיטה.

תגובות אוטומטיות לתינוק

מוצרים נוספים המיועדים לשינת התינוק הם של מותג הפרימיום החדש "גרו" - מבית טומי טיפי. למשל, "גרו אג" - נורה בצורת ביצה המשנה צבע בהתאם לטמפרטורת החדר ועוז רת להורים להתאים את הטמפרטורה האופטימלית לתינוק. כמו כן, אפשר למצוא תחת מותג הפרימיום את גרו אולי דה אויל - בובה פרוותית בעלת תאורת לילה עדינה המשמיעה צלילי רקע מרגיעים, כאשר החיישן המותקן בתוכה מזהה שהתינוק מתחיל לבכות.

תחום הזנת התינוקות לא נותר מא חור, וגם בו אפשר למצוא כמה חידושים, ובהם nanobebe - בקבוק הזנה חדש של חברת .BBK שלי בנימין, הבעלים של החברה, אומרת כי מדובר במותג חדש שגולת הכותרת שלו היא בקבוק ייעודי לחלב אם. לדבריה, "עד היום לא היה בקבוק ייעודי לחלב אם והאימהות השתמשו בבקבוק רגיל. הודות למבנה הגיאומטרי המיוחד שלו ולשטח הפ נים הגדול, החלב מתקרר במקרר עד פי שניים מאשר בבקבוקי הזנה רגילים". את המוצר פיתח זוג ישראלים במשך שלוש שנים. מחירו 69 שקלים והוא נמכר בבלעדיות ברשת סופר פארם.

כמו כן, המותג נובי השיק ערכת טעי מות ראשונות המאפשרת לרסק פירות או ירקות מאודים לכל מרקם שרוצים לתת לתינוק. הערכה כוללת קערה עם ידיות הנצמדות לשולחן, הניתנת לחי מום במיקרוגל ולהקפאה. מחיר הערכה: 50 שקלים. "בבואנו לבחור את המוצ רים החדשים שיגיעו ארצה מבין כלל מוצרי המותג, אנו מביאים בחשבון שני דברים: את הלהיטים ב 150 המדינות שבהן נמכר המותג ומה מתאים לאופי ולצרכים של קהל ההורים הישראלי", מסבירה לילך קדמי, מנהלת השיווק של מותג התינוקות אינטרסן, יבואנית נובי.

ואיך אפשר לדבר על תינוקות ולא לעסוק בצעצועים? לייף בייבי'ס מבית סופר פארם השיקה בחודש יולי שיתוף פעולה ראשון עם ענקית הצעצועים העולמית פישר פרייס, שכלל צעצו עי התפתחות מעץ בדמויות האהובות והמוכרות של המותג. כעת מורחב שי תוף הפעולה ומוצעים צעצועי התפת חות נוספים, ובהם מקל רעשן, טבעת אחיזה וקשת פעילות בטווח מחירים של 99.90-24.90 שקלים.

יפעת פסטרנק, מנהלת לייף, ומיכל ברסלויער, מנהלת שיווק לייף בייבי'ס, מספרות כי החברה משיקה גם "מתנות לידה בתחום הביגוד הראשוני. מדובר בשיתוף פעולה עם מיננה שיוצע גם אונליין. גם כאן נציע שילוב של חד שנות ובשורה במחיר".

בתחום הצעצועים מוצעים גם חידו שים לאמבטיה של יוקידו. החברה מצי עה את מקלחון התינוקות הנייד הראשון, המופעל בסוללות ומעוצב לנוחות תמ רון התנועה בעת השימוש. בהמשך הופך המוצר לצעצוע מים המתאים לפעו טות. עוד מציעה החברה ברווז אמבטיה הנע במים במהירות תוך כדי התזת מים מהתותח, וכן ערסלית לאמבטיה הע שויה מבד נושם, 100% כותנה, עם כדו רי קלקר. הערסלית מייצבת את התי נוק באמצעות שש נקודות אחיזה והיא מתאימה לכל סוגי אמבטיות הפלסטיק.

החידושים לא פסחו על תחום האופנה. לה בבה הוא מותג תכשיטים איטלקי מבית ג'קי או שכעת מוצע בישראל. המותג מציע מגוון תכ שיטים שנועדו לציין את הרגעים המאושרים והמ שמעותיים ביותר בחיי ההורים וההורים שבדרך, משלב ההיריון, דרך שלב הלידה ועד שלב הילדות. לה בבה מציע תכ שיטים לנשים, לגברים וליל דים, ובהם צמידים, שרשראות, טבעות, עגילים ומסגרות לתמונות.

 ??  ?? העגלול מבית אודיוקר
העגלול מבית אודיוקר
 ??  ?? שמיכה עיטופית גרו מבית טומי טיפי
שמיכה עיטופית גרו מבית טומי טיפי
 ??  ?? רוקיט מנענע עגלה
רוקיט מנענע עגלה
 ??  ?? Le Bebe
Le Bebe
 ??  ?? בקבוק האכלה לחלב אם - nanobebe
בקבוק האכלה לחלב אם - nanobebe
 ??  ??
 ??  ?? שיתוף פעולה של סופר פארם עם פישר פרייס
שיתוף פעולה של סופר פארם עם פישר פרייס
 ??  ??
 ??  ?? וילון גרו מבית טומי טיפי
וילון גרו מבית טומי טיפי
 ??  ?? זברה מעץ - סופר פארם עם פישר פרייס
זברה מעץ - סופר פארם עם פישר פרייס
 ??  ?? מחית תפוחי עץ לייף בייבי'ס
מחית תפוחי עץ לייף בייבי'ס
 ??  ?? מוצרי אליסיום
מוצרי אליסיום
 ??  ?? ברולי עם כנפיים
ברולי עם כנפיים
 ??  ?? BabyCam5
BabyCam5

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel