Israel Hayom

לקניות, היכון, צא: החלה חגיגת ההנחות של יום הרווקים הסיני

קונים בפחות מ 75 דולר? לא תשלמו מע"מ ● זינוק במכירות בעולם באמצעות מבצעים ברשת

- היאלי יעקבי הנדלסמן

"יום הרווקים הסיני" שחל היום מהווה את יריית הפתיחה לחו דשיים של חגיגת קניות ברשת, הכו ללת בין היתר את חגיגות הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי. אתרים סיניים רבים מציעים הנחות גדולות במיוחד ברשת לכל הצרכנים, וגם ישראלים רבים מצטרפים לחגיגה. מדובר באירוע שאוניברסיט­ת נינג'ין ציינה לראשונה בשנת ,1993 ביום שמ סמל שני אנשים בודדים. רעות לונברג, מנהלת קבוצת הפייסבוק "רעות תקני לי", מספרת כי השנה, האתרים יוצאים במבצעים שח לים במשך יותר מיום אחד, וכיום לא רק האתרים הסיניים משתתפים בחגיגה. בשנים האחרונות האתרים המובילים מזניקים את היקף המכירות שלהם ביום זה בעשרות אחוזים מדי שנה. עליבא בא מוכרת בקרוב ל 25 מיליארד דולר ביום זה.

כך למשל אתר גירבסט הסיני ועלי אקספרס החלו את המכירות יום לפני. אתר גירבסט התחיל מאתמול בבוקר להציע מבצעים מיוחדים לרגל החגיגות, ועלי אקספרס בסביבות השעה .15:00 אתר אסוס הבריטי יצא במקביל ב 25% הנחה כולל מבצעים, וזה חסר תקדים. כך למשל ניתן למצוא באסוס נעלי אדידס ב 130 שקלים כולל משלוח. לגירבסט יש שיתוף פעולה עם פייפאל, כך שמי שקונה פעם ראשונה בגירבסט ומשלם בפייפאל מקבל הנחה של 5 דולרים.

"יום מצוין למבצעים"

לונברג מציינת כי "זה יום מצוין לתפוס מבצעים ומחירים נמוכים יותר של מוצרים שהצרכנים מחפשים הרבה זמן. האתרים הסיניים מציעים 40%30% הנחה. אך לעיתים מדובר בהנחות מינוריות, ולכן מומלץ לבחון את ההנ חות", אמרה והוסיפה כי "ניכר שלאח רונה הסינים מכירים היטב את הצרכ נים הישראלים. הם מורידים מחירים מ 78 דולר ל .74.99 אמנם זו לא הנחה גדולה, אבל ידוע להם שמעל 75 דולר הישראלים משלמים מע"מ, כך שנחסך מאיתנו גם המע"מ בגובה .17% הלהיט של החג הוא שואבי האבק של שיואמי, כאשר דגם ג'ימי הוא המוביל. בנוסף, יש דרישה רבה לשואבי האבק הרובוטיים של המותג. דגם ג'ימי עולה כעת בעלי אקספרס 180-160 דולר לעומת -220 250 דולר. לעיתים מוכרים חדשים מצי עים הנחות אטרקטיביות מאוד אך לא ידוע עדיין מה איכות המשלוח שלהם".

גם בתחום הצעצועים, בגדי ילדים ומוצרי התינוקות מוצעים מבצעים. כך למשל עגלת יויה פלוס הפופולרית עולה כעת בגירבסט 85 דולר, כ 310 שקלים, לעומת כ 110 דולר. ניתן לק נות כעת בעלי אקספרס מצלמת אבטחה 360 של YI ב 46 דולר כולל משלוח - כ 168 שקלים. אוזניות אלחוטיות עם סינון רעשים מדגם S - T6 של המותג הסיני החזק BLUEDIO עולות בעלי אקספרס 37 דולר עם משלוח במקום 70-55 דולר.

בתוך כך, חברת דואר ישראל יוצאת במבצע לרגל חגי הקניות ומציעה כר טיסי מט"ח נטענים ומשולמים מראש של בנק הדואר, עם שליח חינם עד הבית. עלות הכרטיס 45 שקלים לה נפקה ראשונה.

אבי בלו, מנהל בנק הדואר, מסר: "בנק הדואר מציע שני סוגי כרטיסי מט"ח נטענים - כרטיס נטען דולרי בשיתוף ויזה העולמית, וכרטיס נטען מבית מא סטרקארד העולמית הכולל 3 סוגי מטב עות: יורו, שקל וליש"ט. הכרטיסים מא פשרים תשלום באתרים השונים בארץ ובחו"ל לפי המטבע הרצוי".

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel