Israel Hayom

"הכי מרגש אותי לשיר"

הוא שחקן ומנחה ריאליטי, אבל בעיני עצמו גיא זו ארץ הוא קודם כל זמר • עכשיו הוא מוציא שיר חדש ומקווה שהעורכים ברדיו ייתנו לו צ'אנס הוגן

- ערן סויסה

רובכם מכירים את גיא זו ארץ כמ נחה של "הישרדות" או כשחקן בט לנובלות ובמחזות זמר, אבל אם תשאלו אותו, הוא יגיד שהוא קודם כל זמר. הוא שחרר בעבר כמה וכמה שירים לרדיו, ואף הוציא ב 2012 אלבום משותף עם אחיו, רועי זו ארץ, ובו שירים בלאדינו. היום מוציא זו ארץ שיר חדש בשם "את דומה לי", שכתב והלחין יחד עם אבי אוחיון.

"השיר הזה התחיל משיחה על בני זוג שעם השנים נעשים דומים אחד לשני", מספר זו ארץ, "הדמיון הזה יכול לבוא לידי ביטוי בדיבור, בתנועה ובתחומים נוספים".

מתבקש לשתף בשיר את אשתך, יעל בר זוהר.

"נכון, ובקליפ יעלי באמת משתתפת. זה נראה לי טבעי ונכון. התוצאה היא קליפ נקי ומאוד חשוף של שנינו".

בשנים האחרונות התמקדת בשירים בלאדינו, ואילו השיר הזה הוא שיר פופ ישראלי.

"הפרויקט של הלאדינו סחף אותי וזה הפך למופע שרץ הרבה זמן. זה דחק הצי דה את קריירת הסולו שלי, שבעיקרה עו מדת מוזיקת פופ, מיינסטרים. אני שמח שאחרי הרבה זמן מצאתי את שיתוף הפ עולה הנכון עם אבי אוחיון. אני מרגיש שהתחלתי תהליך, ואולי סוף סוף אוציא את האלבום הראשון שלי". גנזת בעבר מוזיקה שכתבת? "אני אלוף הגניזות. גנזתי כבר שני אלבומים מהממים כי אני תמיד שואל שאלות, אם נכון להוציא או לא, ותמיד היו עוד פרויקטים. עכשיו אני באמת שם, בשל לעניין הזה. השאיפה היא לשחרר שירים ולא לפחד".

יש לך חוסר ביטחון בכל הקשור במוזיקה.

"את הקריירה שלי התחלתי כזמר בלה קה צבאית. עם השנים הקריירה הובילה אותי לתיאטרון ולטלוויזיה והמוזיקה נד חקה לצד, אבל אני יכול להגיד שהדבר שהכי מרגש אותי הוא לשיר על במה. אני הכי מחובר לעצמי כשאני שר. ברור שאני גם מאוד אוהב להנחות ולשחק, וכיף שאני לא צריך לוותר על אף אחד מהם".

אתה חושב שהעורכים ברדיו שופטים את השיר כפי שהוא? בלי קשר לעובדה שאתה מנחה ריאליטי?

"אני מאוד מקווה שישפטו את המוזי קה שלי לפי התוצאה, ולא לפי ההיסטו ריה שלי או הגיוון של הקריירה שלי. אני חושב שזה כן מהווה שיקול עבור עורכים מסוימים. אני זוכר שכשהוצאתי את האל בום 'כל הבשורות', פגשתי מישהו בכיר בגלגלצ שאמר לי, 'אני ממש מצטער שלא הכנסנו את השירים שלך לפלייליסט, אבל היה לנו קשה שמנחה של תוכנית ריאליטי פתאום שר'. יש פה משהו לא הוגן. למה לא לשפוט לפי השיר?

"היום אני עם פחות ציפייה כי אני לא רוצה להתאכזב. אני מוציא שירים כדי שהם יגיעו לקהל רחב. אין כמו הרגע הזה, שאתה מתחיל לשיר והקהל מצ טרף אליך".

לא מזמן חזרת מצילומי העונה הח דשה של "הישרדות ."VIP איך היה?

"יהיו הרבה טוויסטים בעונה הזאת. בכל פעם שהמתמודדים חשבו שהם מבינים לאן זה הולך - זה התנפץ להם בפנים. אני מעריץ את המתמודדים שבאים למשחק הכי קשוח בעולם".

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel