Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום ראשון - 11.11.2018

גדי

אתם מתמודדים בהצלחה עם אתגרים. יש לכם רעיון חדש שלא חשבתם עליו קודם, ואתם עסוקים בבדיקות כיצד אפשר ליישם אותו. החשוב מכל הוא לא להיכנס לשאננות, אלא לעבוד בהתמדה וביסודיות.

דלי

צפוי יום מעורפל. פעמים רבות אתם מקדימים את זמנכם ומעלים רעיונות מהפכניים. האטימות סביבכם גורמת לכם לפקפק אם הכיוון הוא אכן נכון. אל תרימו ידיים, למרות העובדה שאתם קצת ירודים.

דגים

היום פגישה חשובה יוצאת אל הפועל, ובהצלחה מרובה. למרות החששות שלכם, אתם מקבלים הצעה מפתה בתחום הקריירה. מצב הרוח עולה. ברור לכם שאתם עומדים על סף שינוי.

טלה

אל תחשפו יותר מדי את הרגשות שלכם. למרות העובדה שאתם מנסים לשמור על עקרונות של יושר פנימי וחיצוני, לעיתים המצב דורש עיגול פינות. אדם שאינכם סגורים עליו, לא מוסר לכם מידע חשוב.

שור

דרושה לכם אווירה של שלווה כדי לתפקד במלוא הקיטור. אתם מתמודדים ביתר הצלחה עם קשיים טכניים בעבודה. רמת הריכוז שלכם עולה ככל שאתם מקבלים יותר תמיכה מבני הזוג.

תאומים

זהו יום בסימן של עלייה. המצב החברתי משתפר, ואיתו עולה רמת החיוניות. אתם עומדים לפגוש כמה אנשים חדשים. אם תצליחו לפתוח את הלב, צפוי לכם רומן מסעיר במיוחד.

סרטן

אם אתם עסוקים בבעיות כספיות, במפגש חברתי מקרי יש לכם סיכוי לפגוש מישהו שיכול להשפיע על עתידכם. התסכול שנדמה לכם שאתם חשים הוא תוצאה של הבטחות שלא קוימו, ונובע גם מדאגנות יתר.

אריה

המצב הכלכלי מטריד. הקריירה ומקום העבודה תורמים למתח. אתם חסרים תחושת ודאות וביטחון ומתקשים לקלוט את השינויים שבדרך. יש לכם תעצומות נפש לא מבוטלות, ובבוא הזמן תיישמו תוכנית מגירה.

בתולה

לא יזיק לכם להאט, לפחות במידה מסוימת, את הקצב. אתם מוצאים את עצמכם מבלים די הרבה זמן בנסיעות. אל תיתנו לאירועים חסרי חשיבות להסיח את דעתכם. אתם עסוקים במחשבות על בני הבית.

מאזניים

היום התעוררתם במצב רוח קרבי, ויש לכם חשק להגיד לכולם ללכת לכל הרוחות. כדאי לשמור על איפוק. התפרצויות ספונטניות, גם אם אתם ממש צודקים, לא יקדמו את העניינים לכיוונים חיוביים.

עקרב

מה שמעסיק אתכם היום זה מחשבות בנושא זוגיות ואהבה. בימים אלה דעתכם מוסחת מכל עניין אחר, אף על פי שיש לכם נושאים אחרים בוערים העומדים על הפרק. אתם מתמלאים ספקות.

קשת

דאגות וחוסר רוגע שוב רובצים לכם על המוח, ואתם מתקשים להשתחרר ממחשבות שליליות ולהתרכז במטרות שהצבתם לפניכם. היכולת שלכם לראות את המציאות ואת האפשרויות שלכם מוגבלת כרגע.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel