Israel Hayom

"יש לנו סיכוי, ב"ש לא פוגעת"

בבית"ר ירושלים אופטימיים לקראת המשחק הערב בטדי מול הפועל ב"ש ● קלינגר צפוי לחזור לארבעה בהגנה ● דריכות בשורות האלופה: "חשוב שנחבר ניצחון שני ברציפות"

-

שי ארצי וליאב נחמני

האם בית"ר ירושלים תצליח לחבר שני ניצחונות ברציפות ולטפס מעל הקו האדום? הקבוצה של ניר קלינגר תארח הערב את האלופה הפועל באר שבע ותנסה להוכיח לכולם, ובעיקר לעצמה, שהמשבר הגדול שפוקד אותה מתחילת העונה כבר מאחוריה.

"בבית עם התמיכה האדירה של הקהל יש לנו סיכוי טוב לנצח את באר שבע, הם לא פוגעים העונה", כך אומרים בבית"ר לקראת המשחק המסקרן הערב, שיפגיש הרבה אקסים כמו דן איינבינדר ושמואל שיימן שהגיעו העונה לבית"ר, ומנגד אריק סאבו וחן עזרא שעברו לא לופה. כמובן, מדובר גם במפגש פיקנטי עבור בעלי המועדון, משה חוגג, שלפני שרכש את בית"ר היה אוהד ידוע של האדומים מבירת הנגב, ונמצא עד היום בקשרים טובים עם אלונה ברקת.

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן ניר קלינגר צפוי לבצע כמה שינויים מש מעותיים. לפי התרגו לים באימונים, הקבוצה תחזור למערך של ארב עעה שחקני הגנה, כאשר בן חיים וכחילה יהיו הבל מים, קלטינס ישחק בעמדת המגן הימני, ואילו מיקי סירושטיין ישחק כקשר אחורי. דן איינבינ דר ישוב להרכב אחרי שריצה הרחקה. ערן לוי יסופסל ואת מקומו ב 11 יתפוס אור אינברום ואיתמר ניצן יפתח בן הקורות במקום דודו גורש שלא כשיר להתמודדות.

ממן או האסלביינק?

דריכות גדולה בהפועל ב"ש לקראת המשחק הערב. "חשוב שנחבר ניצחון שני רצוף, אבל זה יהיה קשה", אמרו במועדון והוסיפו: "בית''ר עם מאמן חדש ואנרגיות אחרי הניצחון בחיפה. נצטרך להיות במיטבנו".

השוער אריאל הרוש חלה בסוף הש בוע, אך הבהיר כי אין בכוונתו להחמיץ את המשחק וייבדק היום. ברק בכר מת לבט בין חנן ממן לנייג'ל האסלביינק. המאמן החמיא לקשר באסיפה על הלחץ בחצי המגרש של היריבה ואמר כי הוא מצפה לכך משאר השחקנים.

בשאר העמדות לא צפויים שינויים. בהגנה ימשיכו חאתם עבד אלחמיד ולואי טאהא. מיגל ויטור שב אתמול לאימונים מלאים אחרי תקופה ארוכה של החלמה מקרע ברצועה הצולבת.

 ??  ?? קלינגר יבצע שינויים משמעותיים
קלינגר יבצע שינויים משמעותיים
 ??  ?? הרוש. ייבדק היום סופית
הרוש. ייבדק היום סופית
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel