Israel Hayom

רייס ג'וניור קרוב להפועל ת"א

בניגוד לרצונו של המאמן, דני פרנקו, האקס הבעייתי של הפועל חולון עומד לסכם בשורות האדומים ● ריצ'רד האוול צפוי לנחות היום ● היו"ר רמי כהן: "לא כדאי להספיד אותנו"

- יעקב מאיר

אחרי צירופם של ג'רל מקניל וריצ'רד האוול במהלך השבוע האחרון, הפועל ת"א קרובה לסיכום עם אקס הפועל חולון, גלן רייס ג'וניור, למ רות התנגדות של המאמן דני פרנקו.

למרות העובדה שהשחקן לא יכול לשחק בארבעת משחקיו הראשונים אחרי שיחתום בקבוצה בישראל, בעקבות הסדר הטיעון שחתמו נציגיו עם תובע איגוד הכדורסל בעונה שעברה, בקבו צה האדומה מקווים שרייס יתרום רבות בהמשך העונה. בתקופה האחרונה היה רייס במגעים מתקדמים עם קרשיאקה הטורקית, אך בסופו של דבר העסקה בין הצדדים נפלה, וכעת נראה כי הוא בדרך לקבוצה חדשה. ב 18 המשחקים שלו בחולון בעונה שעברה היה רייס הש חקן הטוב בליגה והעמיד ממוצעים מר שימים של 24.3 נקודות, 8.2 ריבאונדים, 4.9 אסיסטים ו 2 חטיפות ב 32.4 דקות למשחק. כאמור, מוקדם יותר הודיעו האדומים על חזרתו למועדון של הס נטר האמריקני ישראלי ריצ'רד האוול ‪.(2.03 ,28)‬ כששיחק בקבוצה בעונת ,2016/17 העמיד הסנטר ממוצעים של 13.5 נקודות ו 8 ריבאונדים. בעונה שע ברה שיחק בהפועל ירושלים, שם קלע 10.8 נקודות למשחק ולקח 6.6 כדורים חוזרים. היכולת הטובה בעונות האח רונות הפכה את האוול לשחקן מבוקש והוא היה מועמד לדרושפאקה ולמלאגה, אבל אז נתפס בשימוש בחומרים אסורים והושעה לשלושה חודשים. האוול ינחת היום בצהריים בישראל ויצטרף לחבריו לקראת המשחק בשבוע הבא מול מכבי ראשל"צ. הפסד במשחק זה, על פי בכי רים במועדון, צפוי להוביל לפיטוריו של המאמן פרנקו.

בתוך כך, כפי שפורסם לראשו נה ב"ישראל היום", דאלאס מור קיבל הודעת שחרור, כמו ג'ונתן הולמס שלא התאקלם בישראל וגילה יכולת מאכזבת מאז פתיחת העונה.

יו"ר המועדון רמי כהן הוסיף: "אנחנו שמחים על חזרתו של ריצ', שחקן מצוין שמכיר את המערכת והגבוה הטוב ביש ראל. ריצ' עבר תקופה יפה בהפועל, וגם חווה עם הקבוצה משבר לא קטן ורוצה מאוד לחזור. אמרנו בשבועיים האחרו נים שלמרות פתיחת העונה הלא טובה, אנחנו לא מתייאשים ולא כדאי להס פיד אותנו".

 ??  ?? רייס ג'וניור )משמאל(. הפועל ת"א מוכנה לחכות שישלים את ההשעיה
רייס ג'וניור )משמאל(. הפועל ת"א מוכנה לחכות שישלים את ההשעיה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel