Israel Hayom

מתמודד על ראשות העיר

אנדר הררה מאוהב במנצ'סטר יונייטד, ולא לחינם הפך לאיש למשימות מיוחדות של מוריניו ● הערב, בדרבי נגד סיטי, הספרדי יקווה להוכיח למה הוא ראוי להיות סמל של האדומים

- דור הופמן

למראית עין, אנדר הררה נראה כמו מישהו שנחת בצד הלא נכון של העיר. נניח שמנצ'סטר היתה נקלעת לעלילת הסרט "ספייס ג'אם", אז מבחינת מאפיינים יונייטד הג בוהים והחזקים היו ה ,MEANTEAM סיטי מלאת הקטנטנים האינטלגנטי­ם היתה ה ,DREAMTEAM ובמקרה כזה הספרדי בעל הבייבי פייס והנגי עה הרכה בכדור מתאים הרבה יותר דווקא לצד התכול.

הוא קטן יחסית 1.82) מטרים(, הת חנך על הכדורגל הספרדי, מדייק במ סירות ומעדיף בישול על שער. על פניו, הררה הוא אמנם יותר טיפוס של סיטי, אבל בתוך ליבו הוא הכי מנצ'סטר יונייטד שיש.

הררה עשה הרבה מאוד כדי להגיע לאולד טראפורד. הוא אפילו שילם כסף מכיסו לאחר שאתלטיק בילבאו לא הסכימה לשחרר את היהלום שלה תמו רת 36 מיליון יורו. "זה חלום שהתג שם", אמר בקיץ 2014 כשהסאגה היתה מאחוריו, "אני מבטיח שאעשה הכל כדי לעזור לקבוצה להשיג את המט רות שלה". כבר אז הקשר היה מאוהב.

מפגש מול יונייטד בליגה האירופית השאיר בו רושם כל כך עמוק, שהחתי מה במדי השדים האדומים היתה עבורו הגשמת כל השאיפות.

יותר מזה הוא לא יכול היה לבקש. כמו שהבטיח, הררה עושה מאז הכל כדי לעזור לקבוצה.

לא מתלונן, לא מתבכיין

למרות שבשום שלב לא הצליח לת פוס מקום של קבע בהרכב של ז'וזה מוריניו, הררה הוא האיש שלו למשי מות מיוחדות.

לפני שנתיים נדרש לשמור אישית את אדן הזאר, משחק שאותו סיים כמ צטיין ויונייטד - עם ניצחון .0:2 העו נה מכת הפציעות אילצה את מוריניו לזרוק אותו לשלישיית ההגנה במשחק הביתי מול טוטנהאם, ואף שהמשחק הסתיים בתבוסה ,3:0 הררה לא צייץ.

למעשה, הררה מעולם לא אמר מילה רעה על יונייטד, על מעמדו בקבו צה, על המאמן, השחקנים או הקהל. להבדיל מכאלה שלא מסתדרים עם העיר ואפרוריותה, הקשר בן ה 29 מאוהב במנצ'סטר. הוא מרבה להשתתף באירועי צדקה ובפ רויקטים קהילתיים, ולא לחינם נחשב לאחד השחק נים האהובים על האוהדים.

העובדה שירק, לכאורה, על הסמל של מנצ'סטר סיטי בדרבי אשתקד בהחלט הוסיפה לו נקודות. הוא כל כך מוערך חברתית, שבמסע המשחקים באמריקה בקיץ האחרון ענד את סרט הקפטן. הסרט ירד כשהעונה החלה, אבל הררה ממשיך לייצג את הקבוצה. "אני שחקן שאף פעם לא חושב רק על עצמו. הדבר היחיד שמעניין אותי זה הקבוצה", הסביר פעם, וזאת אחת הסיבות שהוא אחד הראשונים שנשלח לדבר עם התקשורת בעיתות משבר. לקראת הדרבי הערב, רבים רוצים שאת הדיבורים יעשה הררה על הדשא. בשני המשחקים האחרונים - מול בור נמות' ומול יובנטוס - הוא נכנס כמח ליף והוביל את המהפך. "אני שמח שה כנסתי אותו", הודה מוריניו, "הוא נתן לנו איזון וכוח ושינה את המשחק". לפי הדיווחים, המנג'ר הפורטוגלי לוחץ על המועדון להאריך את חוזהו של הררה שמסתיים העונה, כי הוא "דמות חשובה בחדר ההלבשה". הערב ינסה הספ רדי להוכיח שהוא הרבה יותר מזה. שהוא מנצ'סטר יונייטד. את יום המשחקים באנג ליה תפתח ליברפול באנ פילד מול פולהאם .(14:00) צ'לסי, השנייה בטבלה, תארח את אברטון .(16:00) ארסנל תארח את וולבס. אתמול: ניוקאסל - בורנמות' ;1:2 לסטר - ברנלי ;0:0 סאות'המפטון - ווטפורד ;1:1 קריסטל פאלאס - טוט נהאם .1:0 בירם כיאל השלים 90 דקות בהפסד 2:1 של ברייטון בקרדיף.

 ??  ?? אנדר הררה. "הדבר היחיד שמעניין אותי זה הקבוצה"
אנדר הררה. "הדבר היחיד שמעניין אותי זה הקבוצה"
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel