Israel Hayom

סיכום יום המכירות הגדול ביותר: מיליארד דולר בפחות מדקה וחצי

עליבאבא רשמה שיא מכירות של כ 31 מיליארד דולר ב 24 שעות ● הישראלים הסתערו בעיקר על מוצרים זולים ● נרשם ביקוש גבוה לכבלים

- היאלי יעקבי הנדלסמן

יום הרווקים הסיני שחל אתמול והמבצעים המיוחדים שהוצעו במהלכו באתרים הסיניים, הובילו לשיא מכירות חדש. קבוצת עליבאבא שברה שיא חדש במכירות שעמדו ב 24 שעות על 30.8 מיליארד דולר.

בתום דקה ועשרים שניות פרצו המ כירות את מחסום המיליארד הראשון. יום הרווקים הסיני נחשב ליום מכירות טוב יותר גם מהבלאק פריידי.

המכירות בבלאק פריידי הסתכמו אשתקד ב 7.9 מיליארד דולר. השיא הקודם של מכירות אשתקד נשבר כבר 8 שעות לפני תום יום המכירות. מדו בר בעלייה של 18% לעומת .2016 המ כירות בסייבר מאנדיי הסתכמו ב 6.59 מיליארד דולר, עלייה של 16.8 דולר לעומת .2016 בשורה התחתונה החג הסיני עקף באופן משמעותי את המ כירות בבלאק פריידי והסייבר מאנדיי יחדיו. על פי דיווח ברויטרס, לאחר הפריים דיי האחרון של אמזון שנערך השנה, אמזון רשמה הכנסות של 2-1.5 מיליארד דולר.

בני בוכניק, מייסד קבוצת הפייסבוק ! ‪,I Need It‬ אמר אתמול כי "הצרכנים הישראלים רכשו אתמול מכל הבא ליד. הם ביצעו קניות רבות בסכומים קטנים של 5-2 דולר, כמו נורות לד קטנות, גאדג'טים למטבח ולבית, בובות ומוצ רים בסגנון 'הכל בדולר'. המותג המו ביל במכירות הוא שיואמי על מוצריו. כמו כן, נרשם ביקוש גבוה לכבלים למיניהם, בגדים ותחפושות".

לדברי בוכניק, "המחירים באתרים הסיניים הפכו להיות תחרותיים מאוד כל השנה, ולכן לא מדובר בעשרות אחוזי הנחה. התחרות היא אגרסיבית מאוד, ולכן קשה למצוא הנחות גדו לות מאוד. המוכרים בעלי אקספרס מתחרים בין עצמם לבין 'גירבסט' ומול 'גויביי' כל השנה. במוצרים הקטנים הלא ממותגים יש יותר יכולת משחק עם המחירים וההנחות הן .40%-20% במוצרים שנחשבים ללהיטים מובי לים ויקרים דוגמת טלפונים סלול ריים ושואבי אבק ההנחות עמדו על ."15%-5%

 ?? צילום: אי.פי ?? היקף מכירות של מיליארדים. שנחאי
צילום: אי.פי היקף מכירות של מיליארדים. שנחאי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel