Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 12.11.2018

גדי

אתם מרשים לאנשים בעבודה ללחוץ עליכם ללא סיבה. התנהגות פזיזה ואימפולסיב­ית אינה פתרון נאות, אסרטיביות - כן. התחום החברתי בפריחה, אתם מוזמנים לכמה מקומות שבהם יתקיימו אירועים חברתיים.

דלי

אתם חווים ירידה מסוימת במצב הרוח, וזאת מכיוון שנראה שבניתם לכם פנטזיה נחמדה למדי שאינה עומדת במבחן המציאות. המועקה מתגברת, ואתם תוהים ביניכם לבין עצמכם עד מתי תצטרכו להתפשר.

דגים

יום של חוסר מיקוד. אתם סובלים מפיזור הדעת ולא מצליחים להחליט מה לעשות קודם. אין ספק שהלך הרוח הזה עלול לגרום ללא מעט עימותים עם אנשים. היזהרו לא לאבד חפצים אישיים יקרי ערך.

טלה

אתם משדרים היום ריחוק, ובני הזוג צריכים להשקיע מאמצים רבים כדי לשבור את החומה שבניתם סביבכם. מוטב היה אילו נתתם ביטוי לחששות שלכם, במקום לנסות להתבודד ולעכל לבדכם את כל מה שקורה.

שור

אתם מבלים חלק מהיום בנסיעות ובפגישות עסקיות וחברתיות. צפוי חידוש קשרים עם מישהו מחו"ל. מבחינה משפחתית, תיתכן עלייה במתח בבית. הרגישות שלכם גבוהה ואתם זקוקים למנוחה, שלא ממש מתאפשרת.

תאומים

ההתלבטויות מוציאות אתכם מדעתכם וגורמות לכם להעביר מסרים לא ברורים לסביבה. אף שהחופש האישי חשוב לכם וגם רמת ריגושים גבוהה, אתם נמשכים למסגרות מסוימות שבהן אתם מקבלים תחושת יציבות.

סרטן

הדחקתם לא מעט כעסים, והיום זה הזמן המתאים להוציא החוצה את כל מה שיושב אצלכם בפנים ומציק לכם. זכרו שזה תלוי בכם לאן אתם רוצים להגיע ומה אתם רוצים לעשות בנוגע לקשרים שלכם.

אריה

בימים האחרונים אתם רגישים מדי לביקורת ומגיבים בלא מעט תוקפנות. נסו לפעול בצורה אחרת, הכל חוץ מתגובה אוטומטית של כעס. קבלו אחריות לרגשות שלכם, אף שנראה לכם שזה לא בשליטתכם.

בתולה

אתם נדרשים לטפח את האגו שלכם, שקצת הלך לאיבוד לאחרונה. היו נאמנים לרצונות ולקולות הפנימיים שלכם. נחישות וכוח רצון חזק הם מילות המפתח ליום זה. העכבות קיימות רק בדמיון שלכם.

מאזניים

בשל כל העומס המקצועי והאישי שהייתם חשופים לו לאחרונה, לא הקדשתם מספיק זמן לבית. הגיע הזמן לסדר את החדרים, המדפים והארונות, כי אתם בהחלט מתקשים למצוא את מה שנחוץ לכם.

עקרב

אתם מעורבים בוויכוח עם מישהו מבני המשפחה, אולם למרות החריפות והלחץ, העניין יסתיים באותה מהירות שבה התחיל. אתם לא בקטע של שמירת טינה, מתוך הבנה שזה לא יתרום שום דבר חיובי.

קשת

אתם פועלים בתוך המסגרת, אבל לא שוכחים לשמור על מרחב שיאפשר לכם ביטוי אישי ויצירתי של אישיותכם, עובדה החשובה לכם מאוד. המחיר שאתם משלמים על ההתקדמות בעבודה הוא די גבוה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel