Israel Hayom

המטרה של גוטמן: הורדת סף הלחץ

למאמן החדש של מכבי חיפה הספיקו ימים בודדים בתפקיד כדי להבין שצריך להרגיע את האווירה בקבוצה ● הירוקים ינסו להתיר את חוזהו של מיכיל קראמר בינואר ולצרף במקומו חלוץ אחר

- ליאב נחמני

אחרי ימים ספורים בתפקיד מאמן מכבי חיפה החליט אלי גוטמן לבצע כמה שינויים, בניסיון להוריד לחץ משחקניו ולהפוך את האווירה בקבוצה לרגועה יותר.

ראשית, החליט המאמן שלא לה ביא את השחקנים להתכנסויות בשעה 08:00 בבוקר, כפי שהורגלו תחת הצ וות ההולנדי, אלא בשעה .09:30 "אני רוצה שתנוחו, שתישנו טוב בלילה, זה חלק מלהיות ספורטאי", אמר גוטמן לשחקנים באחת האסיפות הראשונות שלו בתפקיד.

בנוסף, החליט המאמן לא לבטל את חמשת ימי החופשה שנקבעו מראש לתקופת פגרת הנבחרות והסביר כי לו היה עושה זאת, הדבר היה גורר מרמור גדול אצל שחקניו. "יש לשח קנים שקט לצאת ולנקות את הראש, אבל כשהם יחזרו לאימונים לא יוותרו להם על עניינים מקצועיים, שם יעבור הקו האדום", אמרו בכרמל.

גוטמן מתכנן מחנה אימונים קצר כשהשחקנים יחזרו מהחופשות, במטרה לעבוד על הפן הטקטי. הוא היה מרו צה מהמערך מול הפועל חדרה, ,2:4:4 אך הירוקים יעבדו גם על מערך של שלושה בלמים. בחלון ההעברות בי נואר, אחרי שילמד טוב יותר את הסגל, יוכל גוטמן לבצע שינויים, אך במוע דון הבהירו כי אלו יהיו שינויים קוס מטיים בלבד.

החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר נראה עצבני במיוחד אחרי שלא נכלל בסגל למשחק מול הפועל חדרה בשבת. חיפה תנסה להתיר את חוזהו בינואר והצוות המקצועי ינסה לצרף חלוץ במקומו.

מעבר לכך, ייתכן שיצורף שחקן נוסף בעמדה שבה גוטמן יזהה צורך.

מהפכה בהרכב סכנין

מהפכה בהרכב בני סכנין לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד הערב בדוחא. הקשרים עטאא ג'אבר ומהראן ראדי יקבלו את הקרדיט ב ,11 אחרי שלא פתחו בשבוע שעבר תחת בני בן זקן במשחק החוץ מול מכבי ת''א. שינוי נוסף יהיה הצבתו של שלומי אזולאי בחוד לצידו של מוחמד גאדיר.

על הקווים יעמוד הערב עודד קוטר, שהיה עוזרו של בן זקן. קוטר יודע שניצחון עשוי להאריך לו את הק דנציה בתפקיד, אף שבהנהלה נשמ עים קולות למנות את יובל נעים בכל מקרה. היו"ר מוחמד אבו יונס שוחח עם השחקנים והבהיר כי "מדובר במשחק חשוב מאוד לעונה של סכנין, והצי פייה היא למחויבות בהתאם".

מנגד, אצל הקבוצה מעיר הנמל המ שחק הערב יהיה ההזדמנות האחרונה של המאמן המקדוני, בובי מילבסקי. הפסד לסכנין יביא לסיום תפקידו של מילבסקי, שזכה לצ'אנס נוסף מהבע לים ג'קי בן זקן.

אולי בגלל רגישות המשחק הערב, תרגל מילבסקי מערך של שלושה בל מים, שבו גיל כהן אמור לפתוח במרכז ההגנה לצידם של ניר ברדע ועמית ביטון. בחלק הקדמי תורגלו גדי קי נדה ודין דוד.

 ?? צילום: דני מרון ?? גוטמן. רוצה ששחקניו יישנו טוב בלילה
צילום: דני מרון גוטמן. רוצה ששחקניו יישנו טוב בלילה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel