Israel Hayom

"אם יהיה חיזוק בינואר, הוא יהיה נקודתי"

למרות הנתונים העגומים, בהנהלת הפועל ת"א סבורים שאין צורך בשינויים משמעותיים ובונים על ג'וזף גנדה ● "קובי רפואה מסוגל להוציא מהסגל הקיים הרבה יותר, אחרי הפגרה שחקנים יחזרו לעצמם"

- שי ארצי

עם עובדות קשה להתווכח, והעובדה היא שההתקפה של הפועל ת"א היא מהחלשות ביותר בכל הליגות הראשונות באירופה. בהתאם לנתונים העגומים האלה, אין פלא שב מועדון הפסיקו להשמיע את התירוצים על חוסר מזל, ובמקום זאת הם מנסים למצוא פתרונות לבעיה החמורה.

כששואלים את השחקנים של קובי רפואה מה הפתרון למצב, חלקם הגדול משיב כי הקבוצה צריכה חיזוק באופן בהול. "דיברו בתחילת השנה על זה שההתקפה שלנו תהיה קטלנית, אבל ההתקפה שלנו הכי גרועה בליגה", אמר אחד השחקנים הבכירים בהפו על והוסיף: "אם לא יביאו בינואר שני חלוצים תותחים, חבל לנו על הזמן. כל השחקנים שבנו עליהם וציפו שיהיו מו בילים לא נותנים כלום מתחילת העונה, וככה זה נראה".

העניין הוא שעד ינואר האדומים לא ממש יכולים לבצע שינויים בסגל, אלא אם כן יחתימו שחקן חופשי. בהנהלה מקווים כי ג'וזף גנדה, שחזר מפציעה ארוכה, יהיה על תקן רכש, כך על פי גורמים בהפועל, לפחות עד לפתיחת חלון ההעברות. אבל גם כשיגיע ינואר, הבעלים האדומים סבורים, לפחות נכון לנקודת הזמן הנוכחית, שאין צורך במה פכה בסגל.

"אם יהיה חיזוק בינואר הוא יהיה נקו דתי של שחקן אחד או שניים", אומרים בנושא בהנהלת הפועל, "אם נצטרך לדלל את הסגל נעשה את זה. רפואה מסוגל להוציא מהסגל הקיים הרבה יותר, ואנחנו מאמינים שאחרי הפגרה שחקנים שלא סיפקו את הסחורה יחזרו לעצמם".

מהדברים האלה ניתן ללמוד גם על הגיבוי שמקבל המאמן מההנהלה, אך אם התוצאות לא ישתנו אחרי הפגרה המצב יכול להתהפך, וכמו שאמר אחד השחקנים: "לא בטוח שקובי יהיה פה עד ינואר".

רפואה עצמו, אגב, עדיין מאמין בש חקניו ואמר: "אני לא חושב שהסגל לא מספיק טוב. בכל משחק אנחנו שולטים וצריכים לנצח. אנחנו משחקים טוב עד הפס והבעיטה האחרונה".

 ??  ?? גנדה. הוא הפתרון לבעיות של הפועל?
גנדה. הוא הפתרון לבעיות של הפועל?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel