Israel Hayom

הטבעת נפלה

אן.בי.אי: הווריורס חזרו לנצח פארסה בליגת העל בכדורסל: במהלך החימום למשחק בין מכבי אשדוד, המארחת, להפועל ירושלים נשבר החישוק, והמפגש נדחה למועד אחר ● קבוצתו של בראד גרינברג עלולה לספוג הפסד טכני ● אילת רשמה ניצחון שלישי ברציפות

- כתב "ישראל היום"

גולדן סטייט, ללא סטף קרי, התאוששה מההפסד למילווקי עם טיול על חשבון ברוקלין נטס, .100:116 קווין דוראנט צלף 28 נקודות וסיים עם 11 אסיסטים.

ל.א לייקרס הביסה 111:86 את סקרמנטו בחוץ. לברון ג'יימס קלע 25 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. סן אנטוניו גברה 89:96 על יוסטון )ללא כרמ לו אנתוני שככל הנראה יע זוב( בבית.

למרקוס אולדרידג' עשה את ההבדל עם דאבל דאבל של 27 נקודות ו 10 ריבאונדים, דמאר דרוזן תרם 13 נקודות ו 11 רי באונדים. מן העבר השני, ג'יימס הארדן אומנם קלע 25 נקודות, אך קלע 1 מ 13 בלבד מהשדה.

תוצאות בולטות נוספות: טורונטו - ניו יורק ניקס ,93:111 מיאמי - וושינגטון ,116:110 שיקגו - קליבלנד ,99:98 ניו אורלינס - פיניקס 99:119

אבי סגל

גם זה קורה. משחק בליגת העל נדחה בגלל חישוק שנשבר. המ פגש בין מכבי אשדוד להפועל ירושלים באולם הקריה באשדוד לא התקיים אמש, ויידחה למועד אחר.

בחימום למשחק נשבר אחד החישו קים בצד שבו התחממו שחקני ירוש לים. ניסיון להרכיב חישוק חדש לא צלח. עלתה אפשרות לשחק עם סלים תלויים מהתקרה, אף שהדבר מנוגד לתקנון המינהלת. העניין נתקל בה תנגדות משתי סיבות: ראשית, שחקני הקבוצות התנגדו בגלל חשש בטיחו תי. שנית, הסדרת נושא המשחק בס לים תלויים היתה אמורה לקחת זמן רב. בסופו של דבר, כ 40 דקות לאחר המועד שבו היה אמור להיפתח המשחק הוחלט שלא לקיימו.

אשדוד תעמוד לדין, בגלל מחויבותה להעמיד אולם תקין למשחק. השאלה היא אם זה ייגמר בקנס כספי ובנשיאה בהוצאות או שייקבע לקבוצה של בראד גרינברג הפסד טכני. מינהלת הליגה כבר הצהירה שהיא תדרוש משחק חוזר "כדי שהתוצאות ייקבעו על המגרש". הפועל ירושלים, הנפגעת מהאירוע, גילתה הגינות והודיעה שהיא נגד ני צחון טכני ובעד משחק חוזר.

ממינהלת הליגה נמסר: "המשחק ייד חה בהחלטת המינהלת, שתי הקבוצות וצוות השיפוט, וזאת לאור הרצון לש מור על ביטחון השחקנים ולאור העוב דה שזמן ההתארגנות למשחק ארוך, כך שהמשחק איבד ערך ספורטיבי. המינה לת מתנצלת בפני קהל האוהדים ותקבע בהקדם מועד חלופי".

מגמות הפוכות. הפועל אילת פתחה את העונה עם שלושה הפסדים ומאתמול היא כבר עם מאזן שווה בין ניצחונות להפסדים ,(3:3) לאחר שגברה 85:105 על עירוני נס ציונה באילת. האורחת פתחה את העונה עם ניצחון ואחרי את מול היא כבר עם חמישה הפסדים רצו פים. מגמות הפוכות גם לנס ציונה בין הליגה לאירופה. בעוד בליגה היא עמוק בתחתית, ביורופקאפ היא ראשונה בבית בדרך לשלב הבא. נס ציונה לא הצליחה לנצח מעולם את אילת והמאזן עומד כעת 0:13 לדרומיים.

אילת גמרה את הסיפור במחצית רא שונה מוחצת. הכדורסל השוטף שלה והאין הגנה של האורחים 10:44) בצבע לאילת במחצית( הביאו אותה אל מעל 60 נקודות במחצית ויתרון של 30 סמוך לה. ניסיונות הקאמבק של האורחים במ חצית השנייה הסתכמו בהקטנת הפער ל ,13 עד שאילת התעשתה וחזרה לשלוט.

 ??  ?? שחקני הקבוצות ממתינים בזמן ניסיונות תיקון הסל
שחקני הקבוצות ממתינים בזמן ניסיונות תיקון הסל
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel