Israel Hayom

המרדף נמשך

12 דקות מטורפות בטדי הולידו חמישה שערים וניצחון חוץ ראשון העונה להפועל ב"ש, 2:3 על בית"ר ירושלים מכבי ת"א המשיכה בשלה, לא התרגשה מפיגור מוקדם בק"ש, וחזרה הביתה עם ניצחון 1:2

- שי ארצי וליאב נחמני

לסיום סיומת.

העסקאות הרבות שנרקמו העונה בין בית"ר ירוש לים והפועל ב"ש הולידו לצהובים שחו רים את הכינוי "קבוצת הבת של האלו פה". אתמול הן נפגשו לראשונה בטדי למשחק פיקנטי במיוחד. משה חוגג מול המודל שלו אלונה ברקת. איינבינדר, שיימן, סאבו ועזרא מול הקבוצה שלהם עד לפני כמה חודשים.

הפיקנטריה תמיד מסקרנת ומעניינת, אבל מעבר להכל זה היה משחק שהיווה צומת דרכים לשתי הקבוצות. עבור בית"ר מדובר היה בהזדמנות לשים את המשבר מאחור ולעלות מעל הקו האדום, ועבור ב"ש, שעד למפגש הזה לא ניצחה בחוץ העונה, הניצחון היה בגדר חובה, כי לסגור פער של 13 נקודות ממכבי ת"א זו כבר משימה בלתי אפשרית.

האלופה היתה עדיפה במקצת במח צית הראשונה, אבל האיומים שלה על השער של איתמר ניצן היו פרווה. בית"ר, שפינטזה על ניצחון ליגה ראשון על האדומים לראשונה מאז אפריל ,2013 עמדה יפה על המגרש, אבל לא באמת סיכנה את היריבה.

המומנטום התהפך במחצית השנייה, כשהחבורה של ניר קלינגר התחילה לת קוף והגיעה למצבים טובים, אבל דווקא בדקות הטובות שלה היא ספגה שער עצמי מטל כחילה.

מהרגע הזה המשחק הפך למשוגע. מאור מליקסון, שבישל את העצמי של כחילה, כבש את השני של ב"ש ונראה היה שהוציא לירושלמים את הרוח מהמ פרשים. אלא ששלוש דקות מאוחר יותר כחילה כבש לצד הנכון והחזיר את בית"ר למשחק. דקה אחת בלבד חלפה ונראה היה שהאסלביינק גמר את המשחק כש קבע ,1:3 אבל תוך 2 דקות קריאף קבע 2:3 והכניס את הקהל המקומי לטירוף. פינג פונג השערים הסתיים עם השער של קריאף, ובסופו של דבר ב"ש היתה זו שחגגה בטדי.

תקרית התרחשה במחצית כאשר ארון אולנארה הוחלף וירד היישר לחדר ההלבשה. הטבלה לא משקרת. "חייבים לשמור על הבית", קרא הקמפיין של עירוני ק"ש

 ?? צילום: אנצ'ו גוש / ג'יני ?? אצילי חוגג בק"ש. השחקן בכושר הטוב בליגה
צילום: אנצ'ו גוש / ג'יני אצילי חוגג בק"ש. השחקן בכושר הטוב בליגה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel