Israel Hayom

ח"כ דיכטר: "חיזבאללה ימצא את עצמו נכתש על ידי עוצמת ישראל"

- גדעון אלון, כתבנו בכנסת

יו"ר ועדת החוץ והבי טחון וראש השב"כ לש עבר, ח"כ אבי דיכטר )הליכוד(, תקף אתמול בחריפות את ארגון חיזבאללה ואת כוונותיו ההת קפיות בלבנון.

דיכטר כתב בפייסבוק: "חפירת המנהרות כדרך להח דיר מאות ואלפי מח בלים לישראל ולכבוש יישוב ישראלי כדי לה ניף מעליו את דגל חי זבאללה, תתגלה לארגון ומפ קדיו כמהלך שבו ימצאו עצמם נכתשים בלבנון בידי עוצמתה של ישראל, וגוררים עימם את ממשל הבובות בלבנון לשלם מחיר שיחזיר את לבנון למאה ה ."19

דיכטר הוסיף כי "חיזבאללה ניסה לחקות את מנהרות חמאס בעזה, אולם כבר היום חמאס מבין שהוא כורה בית קברות גדול לאנשיו. חזבאללה מתחיל להבין זאת החל מאתמול. המנה רות שחצו מלבנון אל תוך שטח ישראל הן הביטוי המבצעי החד ביותר לשינוי המדיניות של חי זבאללה, שמכין התקפה ולא רק בונה הגנה. זהו אולי הלקח המ שמעותי ביותר שנסראללה הפיק אחרי מלחמת לבנון השנייה". דיכטר הגיב בחריפות על דרי שתו של יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון, לכנס את ועדת החוץ והביטחון כדי לדון אם מדובר ב"מבצע מגן צפו ני או מגן נתניהו". לדברי דיכטר, "חברי כנסת באופוזיציה בחרו לקשור את המבצע בצפון לאינטרסים פוליטיים. זה תפקידו של צה"ל בעיניהם. בצל הכישלונות להביא לקיצור ימיה של הכנסת הנוכ חית, בחרו מנהיגיהם לקשור את מבצע סיכול המנהרות בלבנון לאינטרסים פוליטיים של ראש הממשלה וחברי הקואליציה. העובדה שהרמטכ"ל תמך ודחף לצאת למבצע לא בלבלה את מנהיגי האופוזיציה. אין בעי ניהם שום היבט מבצעי במהלך של צה"ל, הכל פוליטי בעיניהם".

 ??  ?? ח"כ דיכטר
ח"כ דיכטר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel