Israel Hayom

ממשלת צרפת שותפה לחרפה

- דרור אידר

1 שני ארגונים פלשתיניים יקבלו ב 10 בדצמבר פרס מטעם ממשלת צרפת לזכויות אדם, האחד גלוי והאחר משתמש במסווה ישראלי. שניהם ראויים זה לזה, שניהם נלחמים בישראל ובשיבת היהודים למולדתם. שניהם מדברים על מוסר אבל מקדמים בפ עילותם את ההפך מכך. שניהם פועלים ללחץ עולמי על מדינת היהודים כדי שנסכים לתוכניות ההתאבדות המדיניות שלהם. הארגון האחד הוא "בצלם", שמנכ"לו, חגי אלעד, מסתובב בעולם, מכפיש את ישראל ומזמין את אומות העולם להתערב ולעשות סדר אצל היהודים האלה שמתעקשים משום מה להגן על עצמם ולהיאחז באדמתם ההיסטורית בשומרון, יהודה וירושלים. לא מהיום הרושם שעולה מפעילותו ופעילות ארגונו הוא שזכויות האדם אצלם כוללות את כל בני האדם, למעט היהודים. בפלשתין המדומיינת המבקשת לחגוג את 2חורבנה של ישראל חלילה, חגי אלעד יהיה אזרח כבוד. הארגון האחר הזוכה בכבוד המפוקפק הוא "אל חאק", ארגון שונא ישראל ויהודים, התומך מעל כל במה בתנועת ה BDS ובחרם על ישראל, שמש מעותו מחיקתה מעל המפה. בפברואר 2016 הצהיר הארגון "על זכותם של כל הפרטים להשתתף ולת מוך בפעולות ."BDS הקריאה קבעה שהפעילות של האיחוד האירופי לתייג מוצרי התנחלויות בישראל אינה מספיקה והם קוראים לחרם מוחלט. אכן מב חינתם, כל ישראל היא "התנחלות" שיש לעוקרה מהמזרח התיכון, והכל כמובן במסווה של "הגנה על זכויות אדם". אל חאק מקדם את נושא הלוחמה המ שפטית נגד ישראל בעולם על "פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות", כשהכוונה למלחמתנו בטרור. הארגון הציע לחבל במערכת המשפט הישראלית באמצעות "הצפת ביהמ"ש העליון בעתירות בתקווה לקעקע את פעילותו ומשאביו". ביולי שנה שעברה הצהיר מנכ"ל הארגון כי לטרוריסט מורשע יש "זכות" לקבל משכורת מהרשות הפלשתינית. כך תיאר הארגון את האירועים שהובילו למבצע צוק איתן: "ב 12 ביוני ,2014 שלושה נערים מתנחלים נעלמו ליד העיר חברון בגדה המע רבית; השלושה נמצאו לאחר מכן מתים". מה דעת כם? "נעלמו" ו"נמצאו מתים"; קורה, לא? הוא שאמר תי, "זכויות האדם" מהסוג הזה אינן כוללות את זכות היהו 3 דים לחיים. חכו לבונבון: מנכ"ל הארגון שעואן ג'ברין הוא אוהב ישראל ידוע. ביוני 2007 תיאר אותו ביהמ"ש העליון כך: "העותר )ג'ברין( פועל ככל הנ ראה בבחינת ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד; בחלק משעות פעילותו הוא מנכ"ל של ארגון זכויות, ובחלק אחר הוא פעיל בארגון טרור )הכוונה ל"חזית העממית לשחרור פלשתין"( שלא בחל במעשי רצח ובניסיונות לרצח, אשר דבר אין להם עם זכויות, ואדרבה, שוללים הם את הזכות הבסיסית מכולן, זכות היסוד שביסוד, שבלעדיה אין זכויות אחרות - הזכות לחיים". אלה החברים של בצלם. לא במקרה.

הסנאטורית האירית פרנצ'ס בלאק הזדרזה לברך את מקבלי הפרס, ואמרה שפעילותם עוזרת לה להביא להצבעה סופית את החוק לחרם על מוצרים מיישובים יהודיים בשומרון ויהודה, שכינתה "פשעי מלחמה". מצא 4 מין את מינו. וכעת למעניקי הפרס. ספק רב אם שרת המשפטים של צרפת, ניקול בלובה, יודעת באמת למי היא עומדת להעניק את הפרס. מדובר בחרפה ובהפקרות מו סרית שממשלת צרפת שותפה להן לא מעכשיו. נוצרה שם מערכת יחסים מעוותת המעניקה פרסים לשונאי ישראל תומכי טרור, הנושאים את שם "זכויות האדם" לשווא. ב 2012 העניקה ממשלת צרפת את הפרס הזה ללא אחר מאשר "המרכז לאינפורמצי­ה אלטרנטיבית", על "עבודתו לחשיפת הפטור מעונש של ישראל בש טחים הפלשתיניים הכבושים". מדובר בארגון קיצוני עוד יותר מבצלם )קשה להתחרות, אבל אפשרי(, התומך גם בדרישת השיבה וכמובן תומך BDS ומאשים אותנו בג'נוסייד ושלל נאצות. מלבב לדעת שראש הארגון מיכאל ורשבסקי, מרקסיסט אנטי ציוני, נשפט ונכלא בשנות ה 90 על הענקת סיוע לחזית העממית.

הנה הצעה לממשלת צרפת, הבה נוריד את המסכות ונכנה את הפרס בשמו הראוי: הפרס לזכויות המתנגדים )חלקם בדם ואש( לשיבת היהודים לציון.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel