Israel Hayom

בית"ר ירושלים, מועדון בסכנת סחרור

- אורי אוזן

1 במשחק שנעל את מחזור אמצע השבוע, נפגשו בטדי קבוצה שהופקרה בקיץ, נבנתה בחופזה ובחוסר איזון וקבוצה שאיבדה באותו קיץ גם מלך שערים וגם קפטן דומיננטי שהמשחק נע סביבו, אבל למזלה שמרה את צמד מאמניה שעושים עבודת קודש. ערן לוי חזר להרכב מול האקסית, כחלק ממיני מהפ כה של קלינגר. גם דראפיץ' ביצע 4 שינויים בהרכב כשמלדה וירושלמי הצעירים קיבלו הזדמנות.

המשחק התנהל באיטיות במחצית הראשונה. נתניה פתחה במערך 2-4-4 יהלום ללא שחקני אגף, עמדה טוב הגנתית ושיחקה על מתפרצות, אבל לא היו לה את הכלים ההתקפיים לבצע מעברים מהירים, מה שעיקר את האסטרטגיה שלה )לא בכדי, 70% משע ריה הגיעו בנייחים(.

בית"ר ירושלים פתחה עם לוי ובוזגלו בכנפיים עם רגל הפוכה, מה שדחף אותם למרכז המגרש ותקע את המשחק. נתניה פתחה מצוין את המחצית השנייה והח מיצה שלושה מצבים טובים תוך עשר דקות, מה שגרם לקלינגר לבצע חילוף כפול כשורד ואנתוני וארן נכנסו, אבל זה לא עזר כשנתניה ניצלה בסופו של דבר את השטחים שבית"ר נתנה, ומימשה התקפת מעבר של 4 על ,3 כדי לעלות ליתרון מוצדק.

בית"ר נראית מפורקת, חסרת רעיונות ורף הלחץ מרקיע שחקים, למרות השוויון המאוחר של איינבינ דר. ניר קלינגר בבעיה, והפסד בקרב מול הפועל ת"א, שכנתה לתחתית ביום שני, יכול להכניס את המערכת לסחרור, שיהיה לה קשה מאוד לצאת ממנו. בני יהודה ניצחה בגדול את עירוני ק"ש, וסמלי שעל הניצחון חתום ירדן שועה, שחקן העונה עד כה עם 8 שערים ו 3 בישולים. שועה, שנתון ,99 שעו שה התקדמות פנומנלית העונה, מציג רפרטואר עשיר - מהירות עם ובלי כדור, ראיית משחק בשילוב יכולת מסירה מדהימה ומעל הכל - קבלת החלטות נהדרת בשליש האחרון. ירדן הוא ילד מקסים, עם סיפור חיים לא שגרתי, שמתקשה להשתלב במסגרות קשוחות וח סרות גמישות וההצלחה שלו בכדורגל משמחת וממש לא מובנת מאליה. אם ימשיך כך, נראה אותו בקרוב כובש גם מעבר לים. בורוסיה דורטמונד מינתה בפתיחת העונה שע ברה מאמן הולנדי, פיטר בוס שמו. אחרי פתיחה מצוינת, דברים השתבשו ובוס פוטר. דורטמונד מינתה במקומו לחצי שנה את פטר שטוגר, לא פעלה בחלון ינואר והכל כדי לחכות למאמן שבאמת רצתה, לוסיאן פאבר, שעבד באותה עונה בניס והיום מוביל עם דו רטמונד את הבונדסליגה. אחרי סיום עידן ההולנדים ו 25 ימי גוטמן הסוערים, אולי כדאי שבמכבי חיפה יעצרו את השיגעון, ויחכו למאמן שהם באמת צריכים, שכרגע מאמן את הבחור מהפסקה הקודמת.

 ??  ?? קלינגר. חילץ בקושי תיקו
קלינגר. חילץ בקושי תיקו
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel