Israel Hayom

טדי, סרט מ

למרות התקוות של משה חוגג לצאת לדרך חדשה, בית"ר ירושלים סיימה רק ב 1:1 מול מכבי נתניה ותמשיך לנעול את הטבלה הפועל ת"א החמיצה המון וסיימה בתוצאה המועדפת עליה העונה, 0:0 מול מכבי פ"ת בשני: בית"ר והפועל ת"א נפגשות 0:0 חלש גם בין חדרה לרעננה

- כתבי "ישראל היום"

עצרו את הסחף. הכרוז של בית"ר ירושלים רגיל להקריא לפני כל משחק את שמות השחקנים של הקבוצה והקהל ביציע צועק את שמות משפ חותיהם. לפני נתניה אתמול הוא ניסה להציג את השחקנים כפי שהוא רגיל, אבל התגובות היו שריקות בוז צור מות, וכמחאה הקהל לא עודד בחמש הדקות הראשונות.

אחרי אותן דקות שקטות, אוהדי בית"ר חזרו לעודד, ושרו לשחקנים - "תחזירו לנו את הכבוד". האוהדים הצהובים-שחורים לא מפנטזים יותר על פלייאוף או על תארים, רק רוצים לטפס מעל הקו האדום. העניין הוא שעבור בית"ר הנוכחית מדובר בבקשה לא קטנה. נשמע אבסורד, אבל זו המציאות.

ניר קלינגר רצה לזעזע קצת את הש חקנים שלו אחרי היכולת המביכה בה פסד להפועל רעננה וערך 4 שינויים בהרכב. הקבוצה שלו נראתה במחצית הראשונה יותר מחויבת, יותר לוחמת, הצליחה להגיע לשני מצבים - אחד מהם היה כדור לקורה ששיגר ערן לוי, אבל זה פשוט לא היה מספיק.

נתניה התעוררה במחצית השנייה והחלה להגיע למצבים, מה שגרם לק לינגר להגיב בחילוף כפול -הוציא את בוזגלו וסילבסטר והכניס במקומם את ורד ווארן, אבל לפני שהם הספיקו לה שפיע האורחת עקצה משער של מוטי ברשצקי.

לאורך הימים האחרונים ניסו לשדר בבית"ר שהשחקנים מבינים עד כמה המצב אנוש, וברבע השעה האחרונה זה סוף סוף גם קיבל ביטוי על הדשא. הצהובים שחורים התחילו בלחץ כבד על הרחבה של האורחים. זה אולי לא היו דקות של כדורגל יפה, אבל לפחות לשם שינוי זה היה יעיל. ערן לוי בכדור חופשי נפלא לרחבה מצא את ראשו של דן איינבינדר שזינק אל הכדור, לא נתן לאף מגן להקדים אותו והשאיר בטדי נקודה חשובה מאוד. כי בית"ר אולי לא הפסידה, אבל אם התוצאות הללו יימ שכו הקבוצה מהבירה תהפוך למועמדת המובילה לרדת ליגה. שי ארצי

החמיצו פנים. הפועל ת''א החליפה מאמן, החליפה שיטה, היא גם שיחקה

 ?? צילום: אלן שיבר ?? דמארי. החמצה מזעזעת דווקא אחרי שכבש במשחק הקודם
צילום: אלן שיבר דמארי. החמצה מזעזעת דווקא אחרי שכבש במשחק הקודם

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel