Israel Hayom

"מי שמטיף שיעזבו את אשתו - עשה זאת ליריב פוליטי"

"משבר הקינוחים" מסעיר את הרוחות בקואליציה הליכוד: "צביעות של בנט"

- יהודה שלזינגר

"תתבייש לך, תתנצל בפני אשתי", במילים אלה תקף השר נפתלי בנט את ראש הממשלה בנימין נתניהו בטוויטר, בעקבות פרסום של חברת החדשות, כי נתניהו ביקש לכאורה מבעלי "וואלה", שאול אלוביץ', לפרסם כי רעייתו של בנט עבדה בתור שפית במסעדות לא כשרות.

בדיווח נמסרה גרסתו של שאול אלוביץ' על אודות פרשת 4000 מטעם מקורביו. אחד הציטוטים התייחס לאשתו של בנט, גילת.

בציוץ החריף כתב בנט כי "צר לי עליך, מר נתניהו. טרחת אישית להתקשר לבעלי 'וואלה' כדי לפגוע באשתי. זהו מעשה נבזי ופחדני. תתבייש לך. התחתנתי עם גילת, אישה מופלאה, ישראלית מבית חילוני וערכי, ויחד הקמנו בית ציוני דתי נפלא. משפחתי היא גאוות חיי. אל תתנצל בפניי, אני לא מעוניין. תתנצל בפני אשתי".

בסביבת הבית היהודי הגיבו בכעס לדברים: "דווקא מי שמטיף במשך שנים לתקשורת לא להתעסק עם אשתו וילדיו, בטענה הגיונית שהם לא חלק מהמשחק, פועל באמצעים הנמוכים ביותר נגד אשתו של יריב פוליטי".

בתגובה לציוץ של בנט העלה בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פוסט בפייסבוק שבו תקף את בנט.

"נו, ואתה עשית את זה מיליון פעמים נגד אמא שלי עם נוני מוזס ועם כל עורך של כל כלי תקשורת אפשרי במדינה. נו ,"?..ו כתב יאיר נתניהו.

מהליכוד נמסר בתגובה כי "אין גבול לצביעות של בנט, הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמהרגע שעזב את לשכת נתניהו, בנט לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא ייצא לשמש".

 ??  ??
 ?? צילום: דודי ועקנין ?? בנט ורעייתו גילת
צילום: דודי ועקנין בנט ורעייתו גילת
 ?? צילום: יהושע יוסף ?? אלוביץ'
צילום: יהושע יוסף אלוביץ'
 ?? צילום: מארק ישראל סלם ?? נתניהו
צילום: מארק ישראל סלם נתניהו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel