Israel Hayom

שרד את המהפכה

ג'מאל שולר נשאר בהפועל ת"א גם אחרי השינויים הרבים שערכה לאחרונה ● עם ותק מרשים וחיבור לצעירי המועדון, במוצ"ש נגד הפועל ירושלים הוא יקבל הזדמנות להצדיק את הקרדיט שקיבל

- יעקב מאיר

"אין בליגה שלנו הרבה שחקנים שיודעים לקלוע כמו ג'מאל שולר", אמר לפני כמה שבועות מאמן בכיר בכדורסל הישראלי, כשהחלו לצוץ שמועות שלפיהן הפועל ת"א רוצה להיפרד מהגארד בעקבות פתיחת העונה הרעה שלו. "הם כנראה עדיין לא הבינו איך להשתמש בו", טען אז אותו מאמן בכיר.

האדומים אמנם ביצעו לאחרונה מהפכה בסגל כששחררו את דאלאס מור, ג'ונתן הולמס ורפי מנקו והחתיו מו במקומם את ג'רל מקניל וריצ'רד האוול, אבל שולר שרד. הסיבות להו חלטה של ההנהלה מגוונות.

ראשית, למרות שבאופן רשמי מור תופקד כרכז, בכל אחד מהמשחקים שולר מסר יותר אסיסטים, לעיתים יותר מפי שניים ממנו. נוסף על כך, בקבוצה סמכו על האופי החזק שלו והבינו כי ליד מקניל יתאפשר לו להו גיע למצבי קליעה טובים יותר.

עד כה נראה כי כל הצדדים מרוו צים מההחלטה. במשחק הראשון לאחר השינויים קלע שולר 14 נקודות בניו צחון על מכבי ראשל"צ, כולל כמה סלים גדולים במחצית השנייה.

לילה לפני המשחק האחרון מול עיו רוני נס ציונה אשתו ילדה, ולאימון הקליעות בבוקר הוא לא הגיע וגם לא יצר קשר עם אנשי הקבוצה, שכלל לא ידעו אם יגיע למשחק.

בסופו של דבר הוא הגיע בגדול והתו פוצץ על הפרקט, כשהציג את ההגנה הכי טובה מאז שנחת בישראל ואמלל את גארי בראון רמירז במחצית השנייה.

כשיצא בעבירה רביעית הוא ניגש לרביב לימונד ואמר לו: "עכשיו הוא הפרויקט שלך".

בקבוצה מספרים כי גם בתקופות הקשות וכשהסתובבו שמועות על שחו רור אפשרי, שולר המשיך להתאמן במו חויבות וברצינות.

שולר בן הו23 הוא השחקן בעל הניו סיון האירופי הרב ביותר מבין השחקנים הזרים בליגת העל, מחוץ למכבי ת"א והפועל ירושלים. 2015וב זכה עם נאנו טר ביורוצ'לנג' ונבחר לשחקן המצטיין של הפיינל פור, 2017וב הגיע עם מוו נאקו לפיינל פור בליגת האלופות של פיב"א ובו4102 עם חימיק יוז'ני האוקו ראינית הגיע לשמינית גמר היורוקאפ.

בצרפת הרוויח שולר יותר מפי שניים מהסכום שהוא משתכר בהפוו על ת"א. בקיץ הוא גם החזיק בהצעה מהפועל אילת, אך בחר דווקא באו דומים, בעיקר בשל העובדה כי רצה לשחק בליגת האלופות. את ההדחה מאירופה על ידי שרלרואה הוא קיבל בצורה קשה.

מעודד את ים מדר מהיציע

כיום נמצא האמריקני בקשר טוב עם ים מדר, הכישרון הצעיר של הקבוצה, ולמעשה לקח אותו תחת חסותו, ואף הגיע כמה פעמים לארוחות חג עם משו פחתו בבית דגן.

ביום שלישי האחרון הוא העלה לחו שבון האינסטגרם שלו סרטון שבו הוא נראה צופה בדרבי הנוער במסגרת הגביע ומעודד את מדר, שהצטיין.

למרות הכל, חייבים לציין כי שולר יכול, וגם צריך, לתרום הרבה יותר, ובו מיוחד להעלות את רמת האסרטיביות שלו בהגנה ובהתקפה.

אחרת, יכול להיות שאת המהפו כה הבאה (שעשויה להגיע מהר מכפי שחושבים) הוא לא ישרוד. במוצאי שבת יחכו לו הגארדים של הפועל ירושלים, זמן טוב להצדיק את הקו רדיט שקיבל.

 ??  ?? שולר. חייב להיות אסרטיבי יותר
שולר. חייב להיות אסרטיבי יותר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel