Israel Hayom

ספרופולוס העניש את שחקני הנבחרת?

- אלי סהר

1 אם כדורסל היה נמשך שלושה רבעים, דרושפאקה, מהחלשות ביורוליג, היתה מתמודדת על מקום בפמ לייאוף. כמעט בכל משחקיה הביתיים ראינו סרט דומה למה שקרה לה אתמול, אבל מול מכבי היא כבר באמת התעלתה על עצמה. יתרון 4%5:691 בדקה המ72, שליטה ברחבות וניטרולו המוחלט של ווילביקין היו אמורים להקנות לה ניצחון שני בליגה, אבל אז חזר הריטואל.

כל עוד אין לחץ עליה היא שיחקה בשאפתנות ראויה לציון, אבל כמו נגד ברצלונה, מילאנו, אנדולו אפס וגראן קנריה, גם אתמול נפלו על הטורקים המשקולות על הידיים ומכבי עם השלשות של הגארדים (שש כאלה ברבע האחרון לעומת ארבע בלבד עד אז) הצליחה למנוע את פרק סיום העונה שלה ואת מייקל רול מלהפוך לגרסת ה"ניקולה מלי" של מכבי בפעולות2קש­ה טיפשיות בחצי הדקה האחרונה.

להבין את מכבי השבוע. הם נלחמו באיגוד כדי לשחרר את שחקני הנבחרת והצליחו ל"קבל" אותם לאימון במוצ"ש. הם שכרו מטוס שהטיס את הישראלים לאימון מגיאורגיה (כשכל ההפרש עמד על שבע שעות), כאשר לפני חודש הם חסכו טיסת שכר לגראן קנאריה. בסוף מכבי הגיעה לטורקיה כאשר השמינייה הראשונה לא מצליחה להיכנס לממ שחק, ווילביקין נראה עדיין במדים הירוקים של הטורקים וסמ פרופולוס משחק במ51 הדקות הראשונות ללא שחקני הנבחרת!

כאילו החליט להעניש אותם על זה ששיחקו השבוע במדים בצבעים כחול ולבן. במקום להיעזר בכושר המשחק הטוב שלהם (כפי שדיברתלומי­או הראה בהמשך וזוסמן נעל בחסימה הכי חשובה של המשחק), החליט ספרפולוס לחתוך את מכבי לשתי קבוצות ובכך לעזור לטורקים להיכנס למשחק. המשחק אתמול הוא כל מה שראשי היורוליג לא ציפו כאשר הגו את רעיון הליגה האירופית. אין ספק שממ דובר בפורמט מצליח, אבל גם היורוליג חווה השנה את הסכסוך המיותר מול אנשי פיב"א.

במקום ליגת משנה אחת איכותית שגם תשתדרג את הקבוצות החזקות, הצליחה דרושאפקה להשתחל למפעל העונה, ללא תקציב ראוי ובעיקר ללא קהל.

אנשי דרושפאקה היו צריכים לגייס את כל הז'נדרמריה הטורקית כדי למלא אתמול מושבים באולם, אבל נראה שגם בכרך עצום כמו איסטנבול קשה לצפות מהקבוצה החמימ שית של העיר שתצליח למשוך כמות קהל ראויה לליגה הבכירה של אירופה.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? ספרופולוס. חתך את מכבי לשתי קבוצות
צילום: אלן שיבר ספרופולוס. חתך את מכבי לשתי קבוצות
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel