Israel Hayom

"הפסד לנתניה היה מוביל לפאניקה"

בבית"ר ירושלים מודאגים מהמצב בטבלה ומחכים לינואר ● חיפושים אחר בלם זר כבר החלו, ולאור החולשה של שיימן, על הפרק גם הבאת מגן שמאלי ● בקבוצה ידרשו הבהרות מאולנארה על האיחור לטדי

- שי ארצי

מי שמאמין באמונות טפלות יחייך כשיקרא את הסיפור הבא: לפני המשחק של בית"ר ירושלים מול מכבי נתניה ביום רביעי, החליט אחד מאנשי המשק של הירושלמים לפרוס שטיח עם מלח ושום בכניסה לחדר ההלבשה, וכל השחקנים התבקשו לדרוך עליו ברגל ימין בטקס שנועד להסיר את "העין הרעה" מהשחקנים ומהמועדון.

ובכן, בית"ר כידוע לא ניצחה, אבל לפחות לא הפסידה. "זה היה קצת הזוי, אבל להזיק זה בטח לא הזיק", אמר אחד השחקנים.

ועכשיו לכדורגל. הקבוצה של ניר קלינגר אמנם הציגה יכולת משופרת מההפסד לרעננה, אבל אין ספק שהתיקו שסידר לה דן איינבינדר הוא כמו אוויר לנשימה. "אם היינו מפסידים לנתניה היתה פה פאניקה גדולה", הודה שחקן בבירה, "נלחמנו על כל כדור, והשוויון מראה על הרבה אופי".

התחושה בקרב שחקני בית"ר היא שהקבוצה היתה צריכה לסיים את הממ שחק ביום רביעי עם שלוש נקודות. "אם היינו מפסידים זה היה עוול, כולם ראו שהיתה קבוצה אחת על המגרש", אמר אחד השחקנים ואחר הוסיף: "שום דבר לא הולך לנו קל. חסר לנו קצת מזל, כי אם ערן לוי היה מבקיע במחצית הראשומ נה היינו נותנים לנתניה שלוש ושומעים 'אולה אולה' מהקהל".

בבית"ר כבר עובדים במרץ לקראת חלון ההעברות של ינואר, והחלו בחימ פושים אחר בלם זר. לאור החולשה של שמואל שיימן גם הבאת מגן שמאלי על הפרק. בתוך כך, ארון אולנארה, שלא שיחק מול נתניה עקב הרחקה, איחר במ03 דקות למשחק בטדי ויידרש לספק הבהרות. "הוא קיבל מאיתנו את כל ההזמ דמנויות שיש, אבל כנראה שההתנהגות שלו היא הסיבה לכך שהוא משחק בימ שראל", סיכמו בבית"ר.

 ??  ?? קלינגר. עובד במרץ לקראת ינואר
קלינגר. עובד במרץ לקראת ינואר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel