Israel Hayom

אם ובתה נהרגו בתאונה; פועל מת מקריסת קיר

- בא לעזור וגילה שמדובר במשפחתו ניקי גוטמן ואפרת פורשר

הצד השלילי של הסופה: תאונה ביום שישי בערב בכביש ,6 מד רום למחלף קריית גת, גבתה את חייהם של אמאל אבו רקייק (19) ובתה פאטמה, בת חמישה חודשים. אמאל היתה בחודש השלישי לה ריונה ובעלה, נאסים ,(23) נפצע באורח קשה ומאושפז במחלקה לטי פול נמרץ בביה"ח סורוקה. "המש פחה היתה בדרכה חזרה לרמלה", סיפרו בנות משפחה. נאסים נהג ברכב, בזמן שהם חזרו עם אשתו, שתי אחיותיה ובתו מביקור אצל משפחתם בתל שבע לכיוון רמלה, שם הם מתגוררים.

מהמשטרה נמסר כי "הרכב סטה מהדרך והתהפך דרך התעלה שמ פרידה בין כיווני הנסיעה, עד שנ עצר על נתיבי הנסיעה לכיוון דרום. בוחני התאונות ממשיכים בחקירה". פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה של אמאל במקום, ופא טמה פונתה לביה"ח סורוקה במ סוק ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מחמוד אבו רקייק, קרוב משפחתם של ההרוגים והפצועים בתאונה, נסע במקרה לכיוון דרום וראה את התאונה. כשירד לעזור, גילה כי מדובר בבני משפחתו. "נסעתי לכיוון דרום וראיתי את התאונה", סיפר, "ירדתי כדי לב דוק מה קורה ולעזור, ואז גיליתי שזו המשפחה שלי. מהפחד ומהלחץ פשוט לא יכולתי לזוז, רק הסתכל תי. לא הצלחתי להתקרב למישהו. אני בא לעזור לאנשים שאני לא מכיר, וזו המשפחה שלי. כואב הלב".

בתוך כך, אדם בשנות החמישים לחייו נהרג ביום שישי לפנות בוקר מקריסת קיר בטון מחוץ למפעל תבלינים באזור התעשייה עטרות. צוותי החילוץ שהגיעו למקום פעלו במשך שעות כדי לחלץ את הפועל שנלכד, ולבסוף הצליחו לאתרו ללא רוח חיים. על פי החשד, הקיר קרס מעוצמת הגשמים שירדו באזור בי ממה האחרונה. חלקי הבטון שנפלו ממנו פגעו בגג המבנה וגרמו לק בורת אחד החדרים תחת ההריסות. המשטרה החלה בחקירת האירוע, ובמהלכה נעצר בעלים של המפעל הסמוך בחשד לגרימת מוות ברשל נות. מחקירה ראשונית עולה החשד כי החשוד אחראי לבנייה בלתי חו קית של קיר שקרס במהלך הלילה לתוך המפעל הסמוך ותחתיו נלכד העובד, שמותו נקבע במקום.

 ?? צילום: אייל מרגולין/ג'יני ?? חגיגה של שלג בחרמון
צילום: אייל מרגולין/ג'יני חגיגה של שלג בחרמון
 ??  ?? פאטמה ואמל אבו רקייק
פאטמה ואמל אבו רקייק
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel