Israel Hayom

המכושפות החדשות

12 שנים אחרי שירדה מהמסך, תעלה היום ב yes גרסה מחודשת לסדרה "מכושפות" שנקראת "מכושפות: הדור החדש"

- דודי כספי, לוס אנג'לס

הערב תעלה ב yes )ערוץ yes Drama ב (21:15 גרסה מחודשת של סדרת הקאלט מסוף הניינטיז, "מכו שפות", על שלוש אחיות שמגלות שהן מכשפות. הסדרה החדשה נקראת "מכו שפות: הדור החדש".

"מכושפות" רצה במשך שמונה עונות, מ 1998 עד ,2006 והיתה להיט, בעיקר בגלל שתיים מהכוכבות שלה: שאנון דוהרטי )"בוורלי הילס ("90210 ואליסה מילאנו )"מי הבוס"(. את האחות השלישית גילמה הולי מארי קומבס.

בתום העונה השלישית עזבה דוהרטי את הסדרה בעקבות יריבות בינה לבין מילאנו. במקומה הצטרפה רוז מקגוון כא חות למחצה. על הסדרה היה חתום המפיק ההוליוודי המנוח אהרון ספלינג, טייקון הטלוויזיה שהיה אחראי לסדרות כמו "המ לאכיות של צ'רלי", "שושלת" ו"בוורלי הילס ."90210

במרכזה של "מכושפות: הדור החדש" עומדות שתי אחיות ממוצא היספאני: מל )מלוני דיאז, "תחנת פרוטווייל"( ומגי )שרה ג'פרי, "היורשים" של ערוץ דיסני(, שמגלות לאחר מות אמן כי יש להן אחות למחצה בוגרת מהן, מייסי )מדליין מנטוק, "אנשי המחר"(. כשהן מתאחדות - הכוח שלהן מתפרץ ומעורר איומים מצד שדים. הסדרה עלתה לפני כחודשיים בארה"ב וכבר הוזמנה ברשת CW לעונה מלאה. אחת היוצרות של הסדרה היא ג'ני סניידר אורמן, מי שזכתה להצלחה עם הסדרה "ג'יין הבתולה".

אלא ששובה של "מכו שפות" לא שימח את כולם. הכוכבות המקוריות של הסד רה לא התלהבו מהרעיון שמ חדשים סדרה כה מזוהה איתן ללא כל מעורבות שלהן. "הלוואי שהיו פונים אלינו, אני מאחלת להם בהצל חה להגיע ולעצב דור חדש כמו שאנחנו עשינו", אמרה בעקיצה מילאנו. קומבס אמרה: "אל תחשבו להרוויח על חשבון העבודה הקשה שלנו. לא תעבדו על אף אחד מהמעריצים רק כי יש לכם זכויות לשם הסדרה. אז ביי!"

בראיון לקידום הסדרה החדשה אמרה סניידר אורמן כי היא "חשה אכזבה לשמוע פידבקים שליליים". לדבריה, לא מדובר באותה סדרה ששבה למסך אלא ב"ניסיון ללכת למקומות חדשים ולחקור בצורות מעניינות את כל העיסוק במעשי כשפים".

עוד אמרה: "לקחתי את הפרויקט כי הכיוון והקריאטיבי­ות סביב נשים חז קות דיברו אלי. הן מייצגות משהו שאני רואה הרבה במסעותיי בעולם. אנשים מגיבים בחיוב כשה דמויות הן לא עוד דמויות לבנות רגילות. דרך 'ג'יין הב תולה' למדתי את החשיבות של ייצוג אתני מגוון, שמא פשר לצופה להיות הגיבור בסיפור. זה הכי חשוב. היכו לת להיות מכשפה היא מימוש של משאלה אדירה, ומבחינתי זה המסר המעצים שאני מבקשת להעביר בסדרה הזאת".

 ??  ?? "מכושפות: הדור החדש"
"מכושפות: הדור החדש"
 ??  ?? המכושפות המקוריות
המכושפות המקוריות
 ??  ?? סניידר אורמן
סניידר אורמן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel