Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 09.12.2018

גדי

יש לכם הרגשה שהגיע הזמן ללכת אחר הנטיות הטבעיות שלכם ולעסוק במשהו שקשור למיסטיקה וכן לטיפול באנשים אחרים. אתם כריזמטיים, אבל לא תמיד החוש העסקי שלכם הולך עם אלה יד ביד.

דלי

אתם אינדיבידוא­ליסטים ולכן לא קל לכם לתפקד. יש לכם ראייה אישית של פני הדברים, הגורמת לאחרים לראות אתכם לפעמים באור לא מפרגן. הקדישו חלק מהמשאבים לכיוונם של אנשים אחרים.

דגים

הגיע הזמן לבדוק לעומק מה קורה בתחום הכספי. המצב כלל לא רע, אולם כדאי להחזיר לידיכם את השליטה על העניינים. היו מוכנים לוויתורים למען מטרה חשובה יותר בעתיד.

טלה

אתם חיים על פי המוטו "חיה ותן לאחרים לחיות על פי דרכם". אנשים סביבכם מעריכים את המאמצים שלכם. עם זאת, לעיתים אתם מרשים לעצמכם, בשם האהבה, לעשות דברים שחורגים מגבול הטעם הטוב.

שור

עשויה לצמוח התפתחות מפתיעה ומבורכת מקשר שלא ציפיתם לו. אתם צריכים לנסות להתגבר על המעצורים שהצבתם לעצמכם בגלל דעות קדומות, אחרת תמצאו את עצמכם מפסידים בטווח הארוך.

תאומים

אתם נוקטים יוזמה חדשה בתחום חיי האהבה והזוגיות. נדמה לכם שאתם פותחים דף חדש, אבל זה בכלל לא בטוח. אתם עדיין תלויים יותר מדי במישהו קרוב שמפעיל עליכם לחץ מכוון.

סרטן

ביום זה הריכוז והמיקוד עומדים במרכז הפעילות שלכם. אתם במרוץ מטורף נגד הזמן ומנסים להספיק לסיים פרויקט חשוב במיוחד. בקטע הזה, יש לכם יותר מזל משכל.

אריה

ויכוח שמתפתח הוא אולי לא הכי נעים לכם, אבל בעצם יש לכם הזדמנות אמיתית ללמוד המון על עצמכם. פעמים רבות מדי אתם בוחרים לשתוק ובכך לסיים את המצב המעיק.

בתולה

יום מתאים במיוחד לסידורים שמחכים כבר זמן מה. קפצה עליכם נטייה מוזרה לדחות למחר כל מה שרק ניתן. העניין הזה, של חוסר סדר ועקביות, מקשה עליכם מאוד בתפקוד היומיומי.

מאזניים

יום חביב למדי, שבו הכל מתנהל בעצלתיים ואתם לא כל כך מבינים לאן כולם רצים. מצב הרוח חולמני במקצת ובעצם אתם די מרחפים. נסו לבלות כמה שיותר עם ספר או סרט טוב.

עקרב

תחום הבית דורש חיזוק, ואתם נחושים לעשות משהו בנדון. לא רק אתם הרגשתם התרחקות ותחושת ניכור. הביאו בחשבון את השינויים שעברתם בזמן האחרון, שהכניסו ממד של חוסר יציבות לחיים של כולם.

קשת

פתאום אתם מתגעגעים למישהו מן העבר. מומלץ להביא לסגירת מעגל על ידי פגישה יזומה, שבה תוכלו לומר את אשר על ליבכם. צרו קשר ובקשו להגיד את מה שהיה צריך להיאמר כבר מזמן, ללא הפרעות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel