Israel Hayom

"ככה לא מתנהגים"

בגיל ,38 יוסי בניון התבשר שהוא לא בהרכב מכבי פ"ת מול אשדוד, סירב להתלבש למשחק והושעה עד להודעה חדשה ● מאמנו אלישע לוי: "זה לא עובר לסדר היום, הוא יעמוד לוועדת משמעת"

- שי ארצי

"בניון היה צריך לקבל את ההח לטה שהוא מתחיל על הספסל, נקודה. זה לא עובר לסדר היום, ככה לא מתנהגים", כך אמר אתמול מאמן מכבי פ"ת אלישע לוי בתגובה לכך שקשר הקבוצה יוסי בניון סירב לה תלבש למשחק מול מ.ס אשדוד, לאחר שהתבשר כי אינו פותח בהרכב.

"אני מאוד מכבד את יוסי", המשיך המאמן, "הודעתי לו שעתיים לפני המשחק שהוא עולה מהספסל והוא היה צריך לכבד את זה. הוא יושעה לכמה ימים ויעמוד בפני ועדת משמעת". בהודעה רשמית שמסרה פ"ת נכתב כי בניון "הושעה מכל פעילות עד להודעה חדשה", ובמועדון הוסיפו ואמרו: "זו לא התנהגות שמצופה משחקן במע מדו ובגילו".

"חייבים לנצח את חדרה"

מכבי נתניה של העונה היא כמו מטו טלת שנדה מצד לצד. בתחילת העונה היו הצהובים במקום האחרון, אחר כך שיפרו את היכולת וחזרו לחלק הע ליון של הטבלה, ואז שוב הגיעה ירידה. "היתה לנו תקופה של יציבות ועכשיו אנחנו משחקים פחות טוב", הודה שחקן בקבוצה, "מול הפועל ת"א היינו גרו עים ולקחנו נקודה. נגד בית"ר היינו קצת יותר טובים וכמעט עקצנו שלוש נקודות. לפחות אנחנו יודעים לקחת נקודות גם כשאנחנו פחות טובים, אבל אנחנו חייבים לנצח את חדרה".

הערב מול הפועל חדרה תנסה נתניה לקטוע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, ובעיקר לנסות להבין לאן פני הקבוצה מועדות. "נהיה חכמים יותר בעוד כמה מחזורים", אמרו במועדון, שם יודעים שבליגה כה חלשה וצפופה הכל יכול להשתנות בתוך שבוע, "כל נקודה יכולה לשנות את המצב שלנו למעלה או למטה. מה שהיה בעונה שע ברה נגמר ולא יחזור, אבל עדיין אפשר להשיג דברים יפים".

ניקו אולסק צפוי לחזור להרכב, ועל פי התרגול באימון המסכם נראה כי יש התלבטות אם להחזיר ל 11 גם את פא טוס בצ'יראי. אביב אברהם סיים לרצות עונש הרחקה ויעמוד לרשות צמד המא מנים, לעומת טים הויבך וברנקו ורגוץ' הפצועים שייעדרו.

הפועל חיפה. אחרי הניצחון בדרבי והחזרה מפיגור בדרך ל 4:4 מטורף מול הפועל ב"ש, הקבוצה של שרון מימר רוצה להמשיך את המומנטום החיובי גם מול הפועל רעננה הערב. הקבוצה מהשרון מדורגת מקום אחד בטבלה מעל החיפאים, כך שניצחון של אחת הקבוצות הערב עלול לסבך את יריבתה בתחתית.

מימר צפוי להחזיר להרכב את גבריאל תמאש, שנעדר מול ב"ש בשל צהובים. גילי ורמוט סובל מפציעה קלה בשריר ויחמיץ את המשחק. ברעננה בן והבה ועדי נמני המוצהבים ייעדרו. "עברנו שבוע לא פשוט", אמר מאמן רעננה, מנחם קורצקי, "המשחק הערב קרי טי עבורנו ואנחנו צריכים להביא את הנקודות".

 ??  ?? בניון. מחפש את הדרך החוצה?
בניון. מחפש את הדרך החוצה?
 ??  ?? אבי לוזון אתמול בי"א. בפ"ת עצבניים
אבי לוזון אתמול בי"א. בפ"ת עצבניים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel