Israel Hayom

בית"ר ירושלים מעוניינת בגדי קינדה

ל"ישראל היום" נודע כי הקבוצה של ניר קלינגר רוצה להחתים את הקשר בינואר ● הירושלמים מוכנים להעביר למ.ס אשדוד כמה שחקנים תמורתו ● אפשרות: אולנארה יפוצה וישוחרר ● הפועל ת"א: הזדמנות אחרונה לקאיו מחר מול בית"ר

- שי ארצי

אין ספק שבית"ר ירושלים הול כת להיות אחת הקבוצות הפ עילות ביותר בחלון ההעברות הקרוב, זאת לנוכח גל השחרורים הצפוי במו עדון מהבירה והרצון להתחזק בכמה שחקנים בכירים. בשבוע שעבר אף התקיימה פגישת עבודה בין הבעלים משה חוגג לבין המאמן ניר קלינגר, בכל הקשור לשינויים בסגל.

ל"ישראל היום" נודע לראשונה כי השחקן הישראלי אשר נמצא בראש רשימת המועמדים לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות הוא גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד, שבעבר היה מועמד כמה פעמים למכבי ת"א. בבית"ר יודעים שה שוק המקומי לא שופע שחקנים טובים, ולכן אם לא יצליחו להחתים כעת את קינדה, הם ינסו לעשות זאת שוב בקיץ. בבית"ר היו רוצים לקדם עסקה עם מ.ס אשדוד, אשר במסגרתה כמה שחקנים שלהם יעשו את הדרך ההפוכה לעיר הנמל, בתמורה לקינדה, ואולי גם עבור סכום קטן של כסף.

מטרת העסקה היא שלא לחרוג יותר מדי מהתקציב ולהסתמך בעיקר על החיסכון שיהיה בשכר של השחקנים העוזבים, אך לא ברור מה יהיו הדרי שות של אשדוד.

קינדה, בן ,24 שנחשב הרבה שנים לכישרון גדול שטרם עשה את הפרי צה הגדולה, סובל בימים אלה מפציעה בברכו, אך בבית"ר לא נרתעים מכך. בעבר השתייך קינדה לסגל הנבחרת הצעירה, שבמדיה רשם 16 הופעות. גורם המעורה בפרטי העסקה הפוטנציאלי­ת אישר את הפרטים ואמר: "זו לא תהיה עסקה קלה, אבל הכל תלוי בג'קי בן זקן. מה שבית"ר ירושלים רוצה עכשיו זו איכות, ולא כמות".

וממי שעשוי להגיע למי שבדרך החו צה. במועדון רוצים כידוע להיפרד מה חלוץ ארון אולנארה עקב ריבוי בעיות המשמעת איתו, אך החוזה היקר שלו, העומד על 30 אלף יורו לחודש, מקשה להשלים את המהלך. בסביבת המועדון טוענים כי ייתכן שיהיה ניסיון להגיע עם אולנארה לסיכום על פיצוי כספי של כמה משכורות. בסופ"ש זומן אול נארה לשיחת הבהרה עם היו"ר אלי אוח נה והמנכ"ל מוני ברוש, שבסיומה הש ניים השעו את החלוץ מכל פעילות עד להודעה חדשה, בעקבות האיחור שלו להגיע למשחק בטדי נגד נתניה, בניגוד לנהלים. בימים הקרובים יעמוד השחקן לוועדת משמעת פנימית.

בתוך כך, הקשר עידן ורד, שבשני המשחקים האחרונים ישב על הספסל בשל רגישות במפשעה, עשוי לחזור להרכב במשחק מחר נגד הפועל ת"א.

עשרות אוהדים הגיעו ביום שישי למ תחם האימונים של בית"ר בית וגן, פרצו לאימון הקבוצה, הדליקו אבוקה וקי ללו את השחקנים, לנוכח המצב העגום של הקבוצה אשר נועלת את הטבלה. המשטרה עצרה קטין בחשד להדלקת האבוקה באימון.

שלמה במקום דגני

הפועל ת"א תערוך היום את האימון המסכם שלה לקראת קרב התחתית הלוהט מול בית"ר, שממנו ייעדר הבלם אוראל דגני בשל צבירת כרטי סים צהובים. מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא הבלם הצעיר רז שלמה.

לפי האימונים, נראה כי הקשר קאיו אלבס, שלא הצליח להתאקלם מהרגע שהגיע ממכבי חיפה, עשוי לקבל את הקרדיט בהרכב לראשונה מאז אופיר חיים מונה למאמן. ייתכן שזו תהיה ההז דמנות האחרונה שלו, משום שבהפועל כבר מדברים על כך שהוא ייחתך בח לון ההעברות בינואר. החלטה סופית טרם התקבלה.

 ?? צילום: לירון מולדובן ?? קינדה )מימין(. עסקה מורכבת
צילום: לירון מולדובן קינדה )מימין(. עסקה מורכבת
 ??  ?? אולנארה. יארוז בקרוב?
אולנארה. יארוז בקרוב?
 ?? צילום: אלן שיבר ?? קאיו. לא מתאקלם
צילום: אלן שיבר קאיו. לא מתאקלם

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel