Israel Hayom

בלוז לתכולי המדים

צ'לסי עצרה את הרצף של מנצ'סטר סיטי כשהנחילה לה הפסד ראשון העונה, ,2:0 וגררה את האלופה למקום השני ● שלושער של סלאח ב 0:4 על בורנמות' סידר לליברפול את הפסגה ● ארסנל ניצחה בדקה ה ;87 יונייטד התפוצצה על פולהאם

- דור הופמן

את השבוע החשוב ביותר שלה העונה, שמתחיל במפגש קריטי מול נאפולי בשלישי ונגמר מול מנצ'סטר יונייטד בראשון, תפתח לי ברפול כמוליכת הטבלה החדשה. ני צחון 0:4 שלה על בורנמות' היה מת בקש, מה שאי אפשר לומר על ההפסד הראשון העונה של מנצ'סטר סיטי, 2:0 בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי.

גם בלי סרחיו אגווארו וקווין דה בריינה הפצועים, הקבוצה של פפ גווארדיולה הפגינה עליונות מול זו של מאוריציו סארי. רק חוסר ריכוז של לירוי סאנה מנע יתרון מוקדם, והזכיר שגם קבוצה טובה כל כך לא חסינה לקלישאת ה"כשלא כובשים סופגים". כי בדקה ה ,45 בהתקפה המסוכנת הראשונה של צ'לסי, אדן הזאר מסר לאנגולו קאנטה, שהצטרף מאחור כדי להכניע את אדרסון.

במחצית השנייה סיטי התקשתה לה תמודד עם הסיטואציה הלא מוכרת, ובלי שחקן מטרה לא הצליחה לחזור. דויד לואיז חתם בדקה ה 83 את תוצאת הסיום, שהורידה את סיטי למקום השני והעלתה את צ'לסי לשלישי.

לליברפול היתה שבת הרבה יותר חיובית. תעיד על כך המחווה של מו חמד סלאח, שוויתר על פרס השחקן המצטיין למען ג'יימס מילנר, שהפך אתמול לשחקן ה 13 שמגיע ל 500 משחקי פרמייר ליג. אבל המצרי לא נשאר בידיים ריקות. הוא לקח איתו את כדור המשחק לאחר שכבש שלושער במשחקו הטוב ביותר העונה והשתווה לפייר אמריק אובמאינג בטבלת הכו בשים עם עשרה. השער הרביעי היה עצמי של כריס קוק.

טוריירה, תותחן עם קבלות

עד השבוע שעבר את תרומתו של לוקאס טוריירה לארסנל היה אפשר לתאר רק בעקיפין - בעיקר בה צגת הנתונים של התותחנים איתו ובלעדיו. אז כנראה לאורוגוואי נמאס ששמו אינו מופיע ישירות בדו"ח המ שחק, כי בתוך שישה ימים הוא כבש בדרבי מול טוטנהאם, ואתמול הכריע את המשחק מול האדרספילד עם גול במספרת בדקה ה .87 עד הרגע הזה ארסנל התקשתה לפצח את ההגנה של האורחים, אבל שוב היו אלה חילופים התקפיים ואמיצים של אונאי אמרי שדאגו לניצחון נוסף.

לפני המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לפולהאם הבדיחה סביב אולד טראפו רד היתה שהשדים האדומים צריכים להודות לליברפול על התבוסה מול בו רנמות', כי הפרש השערים עשוי להיות קריטי בקרב על המקום השמיני. מול המסננת של קלאודיו ראניירי יונייטד עשתה פלאים גם להפרש השערים שלה כשרשמה את ניצחונה הגדול העונה, .1:4 אשלי יאנג, מרקוס רשפורד וחואן מאטה כבשו ובישלו, ורומולו לוקאקו השלים ניצחון ששולח את הקבוצה של מוריניו למקום השישי, לפחות עד המ שחק של אברטון מחר.

עוד אתמול: ברנלי - ברייטון ,0:1 קארדיף - סאותהמפטון ,0:1 ווסטהאם - קריסטל פאלאס .2

המשחק בין טוטנהאם ללסטר הס תיים לאחר סגירת הגיליון.

 ??  ?? דויד לואיז שלח את צ'לסי למקום השלישי
דויד לואיז שלח את צ'לסי למקום השלישי
 ??  ?? סלאח מוציא את בגוביץ' לטיול. סופר 10 שערים בליגה
סלאח מוציא את בגוביץ' לטיול. סופר 10 שערים בליגה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel