Israel Hayom

הזוגיות עולה למסך

בשבוע הבא תעלה בהוט סדרת הנוער "פוראבר", שבה לי בירן ואליאנה תדהר, בני זוג בחיים, מגלמים בני זוג • "הסדרה נכתבה לי ולאליאנה", מספר בירן, "והיה הכי כיף להצטלם אליה"

- מאיה כהן

עשר שנים חלפו מאז פרץ לי בירן (29) לתודעה ב"כוכב נולד ."6 מאז הספיק להוציא אלבום ולשחרר שורה של סינגלים, לשחק בסדרות כמו "החממה" ו"ילדי ראש הממשלה", להופיע בפסטיגל ולככב במדורי הרכילות בשל זוגיות קו דמת עם דר זוזובסקי וזוגיות נוכחית עם כוכבת הילדים אליאנה תדהר.

בימים אלה הוא משחק בסדרת הלהיט לנוער ‪,"O BOY"‬ שחזרה לשידור אחרי שצו מניעה אילץ אותה לרדת מהמסך לתקופה, ובשבוע הבא תוכלו לראות אותו בסדרה מוזיקלית חדשה לבני נוער, שבה הוא מככב לצד בת זוגו אליאנה תדהר: "פוראבר".

את הסדרה יצר אורי גרוס והיא תעלה ב 30 בדצמבר בערוץ טין ניק ב .HOT בירן ותדהר מגלמים בסדרה זוג נשוי בני ,45 הורים לשלושה מתבגרים, שבעקבות תאונה הופכים לבני .17 הם נאלצים לחזור ללמוד בתיכון יחד עם התאומים בני ה 17 שלהם, בעוד בתם בת ה 11 הופכת בטעות לבת 32 )בגילומה של נלי תגר(. "כדי לה פוך להיות בני 44 היתה איתנו המאפרת הכי טובה בז'אנר, הילה אלקיים, שהיא מאפרת גם ב'ארץ נהדרת'", מספר בירן. איך היה לראות את עצמך בגיל כזה? "היה מאוד מצחיק. הצטלמתי עם האיפור ושלחנו את התמונה למפיקה הראשית, שמכירה אותי עשר שנים. היא לא זיהתה אותי בכלל, לא היה לה מושג מי בתמונה".

גם פה וגם בסדרה "או בוי" אתה שר ומנגן. אתה בעצם משלב את המוזיקה עם המשחק.

"נכון. האמת היא ש'או בוי' נכתבה בי דיעה שאני שם. אורי )גרוס, יוצר הסדרה; מ"כ( מכיר אותי ואנחנו חברים טובים. הוא כתב את הסדרה ככה שאוכל לבוא לידי ביטוי בצורה מוזיקלית. אני חושב שמו זיקה תמיד משדרגת כל דבר. 'פוראבר' זה משהו שאורי כתב לאליאנה ולי. זו הסדרה שהיה לי הכי כיף להצטלם אליה אי פעם".

מה קורה בגזרת המוזיקה כרגע? הוצאת לאחרונה סינגל חדש.

"נכון. לפני שלושה שבועות יצא שיר וקליפ ל'רואה את העתיד', סינגל שלישי מתוך פרויקט שלי, שבסופו של דבר אני מאמין שאאגד לאלבום. זה בעצם פרויקט שנכתב ממקום של אושר אמיתי, שמחה ואהבה". איזשהו קשר לזוגיות עם אליאנה? "לחלוטין. אני מרגיש שקיבלתי כל כך הרבה ברכות, ואני רוצה לשתף את האור הזה עם עוד אנשים. אליאנה ואני הכרנו הרבה זמן לפני שנהיינו זוג. עבדנו יחד בכמה הזדמנויות, עשינו שני פסטיגלים יחד. מאחורי הקלעים היא הכירה את בנות הזוג שלי ואני את בני הזוג שלה. תמיד אהבנו אחד את השנייה כבני אדם. בזמן הצילומים של 'או בוי' דברים השתנו בחיים שלנו. שנינו התפנינו ופתאום הסתכל נו אחד על השנייה אחרת. אני לא יודע להסביר את זה. היה לי משהו מתחת לאף שמונה שנים, ולא ראיתי אותו".

חוץ מהסדרות שבהן אתם משחקים יחד, יש לכם גם מופע משותף שבו אתם מבצעים את שירי הכבש השישה עשר.

"נכון. יום אחד הלכנו ברחוב וחשבנו איזה מופע נעלה ודיברנו על הכבש השי שה עשר. בדקנו וגילינו שבדיוק מציינים 40 שנה לאלבום. אנחנו יוצאים עכשיו לסיבוב חורף שייפתח בסינמה סיטי גלילות ב 26 בינואר. המופע הזה הוא באמת אחד הדברים הכי טובים שלקחתי בהם חלק".

אז מה עם תדמית האמן המיוסר? וית רת עליה?

"לכל אחד יש את הרגעים שלו. אין אור בלי חושך, אבל עכשיו בא לי לשיר מה מקום הזה של האושר, ולא להתבייש בו".

 ?? צילום: גיא צראף ?? תדהר )שנייה מימין( ובירן )לידה( ב"פוראבר"
צילום: גיא צראף תדהר )שנייה מימין( ובירן )לידה( ב"פוראבר"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel