Israel Hayom

"סגמנט טכנולוגיות מידע" תעביר את פעילותה לקומפלקס עסקים חדש בכפ"ס

- היאלי יעקבי הנדלסמן

חברת ההיינטק הבינלאומית "סגמנט טכנולוגיות מידע" תענ ביר את מרכז הפעילות בישראל לקומפלקס OנTECH בכפר סבא. החברה שכרה 1,000 מ"ר לתקופה של 20 שנה, בעסקה המוערכת בכנ02 מיליון שקלים.

חברת "סגמנט טכנולוגיות מידע" היא חברת היינטק ישנ ראלית בינלאומית בבעלות סתיו וחן שחם, ועוסקת במענ רכות ממוחשבות לניהול תהנ ליכי שרשרת אספקה ומערכות לניהול רצפות ייצור למפעלים יצרניים. החברה מעסיקה כנ07 עובדים, משקיעה בחברות הזנק ובמיזמים שונים בתחומי ההיינטק ובבעלותה חברות בת ומשרדים ברומניה ובדרום אפריקה.

קומפלקס O נTECH מוקם עלנ ידי חברת אושירה, שהיא זרוע הנדל"ן של קבוצת ‪.SK GROUP‬ הפרויקט מיועד לחברות בתחונ מי ההיינטק, ביוטק וחברות בינ נלאומיות, והוא כולל שלושה מבנים בשטח כולל של כנ25 אלף מ"ר.

הבניין הראשון נמצא בתהליך בנייה מתקדם, בשטח של כנ12 אלף מ"ר, וצפוי להתאכלס ביולי .2019 הבניין השני צפוי להתאכנ לס באפריל 2020 והבניין השלינ שי צפוי להתאכלס במהלך שנת .2021 בניית כל הפרויקט תארך כשלוש שנים.

מתחם המשרדים מתוכנן באופן המאפשר חלוקת המשרדים לאגנ פים נפרדים, שכל אחד יכול לשנ מור על זהות נפרדת או אחידה על פי צורכי הארגון. הפרויקט יכלול גם פארק ירוק נרחב עם פינות ישיבה ושוויו מוערך בכנ006 מינ ליון שקלים.

לאחרונה שכרו שטחי משרנ דים בפרויקט חברת סודהסטרים וחברת הביטוח נקסט אינשורנס.

מתחם Oנ,TECH הוא חלק מקמפוס בשטח של 100 אלף מ"ר, הכולל את "אושילנד", מתחם קניות, תרבות ובילוי. קומפלקס אולמות הקולנוע הרבנתכליתי מיועד גם לשמש לכנסים ולימי עיון. לדברי סתיו שחם, מנכ"ל סגמנט טכנולוגיות מידע: "לאור תנופת הפיתוח הוחלט להעביר את מרכז פעילות החברה בישנ ראל ובעולם למתחם O נ."TECH

 ?? TECH־O ?? קומפלקס
TECH־O קומפלקס

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel