Israel Hayom

"אוהדי בני יהודה לא ישברו אותי"

ברק אברמוב הגיב למחאת האוהדים והשלטים נגדו במשחק נגד הפועל רעננה: "הם מוחים נגדי מהיום הראשון" ● הפועל ת"א: קובי רפואה הודיע לחלוץ פייסל מוליץ' שהוא לא בתוכניות ● מכבי ת"א: יותר מ 200 אוהדים הגיעו לאימון והטריפו את השחקנים לדרבי

- שי ארצי עודד שלו

עשרות אוהדי בני יהודה הפ גינו לפני, במהלך ואחרי התיקו המאופס מול הפועל רעננה נגד הב עלים ברק אברמוב והניפו שלטים עם הכיתוב: "בני יהודה במכירת חיסול", "פה זה לא ג'פניקה", "בעלים מתחלף קהל נשאר", "בני יהודה היא לא תחנת מעבר".

האוהדים גם קיללו את הבעלים וצ עקו לעברו: "לך הביתה, לא רוצים את אברמוב, נגרש אותך". מחאת האוהדים הגיעה על רקע מכירתו של ירדן שועה למכבי חיפה ובשל כוונת ההנהלה למ כור כמה שחקנים בתום העונה, דוגמת איסמעילה סורו.

"זכותו של הקהל למחות, הם יכולים להגיד מה שהם רוצים ביציע. זה עצוב לי, אבל לצערי זה הקהל של בני יהודה ועם זה אני צריך לחיות", אמר אברמוב, "ידעתי לאן הגעתי, אני לא הראשון וכ נראה גם לא האחרון שהקהל יבוא אליו בטענות. על כל צעד שאני עושה יש להם תלונות. אני שלם ועומד מאחורי ההחלטות שלי".

אברמוב סיכם: "האוהדים צריכים לה בין שבקבוצה כמו בני יהודה הבעלים לא יכול להביא בכל שנה סכומי עתק מה בית. המכירה של ירדן שועה היא היקרה בתולדות המועדון. המחאה לא תגרום לי להרים ידיים וזה לא ישבור אותי. מהיום הראשון שלי בבני יהודה זה קורה".

מוליץ' אאוט

מאמן הפועל ת"א, קובי רפואה, שוחח אתמול עם החלוץ פייסל מוליץ' והודיע לו שהוא לא נמצא בתוכניות של הצ וות המקצועי, לא יורשה עוד להתאמן בקבוצה ולמעשה הוא שוחרר. לחלוץ הסרבי יש חוזה עד תום העונה, כך שהאדומים יצטרכו לשלם את חוזהו עד סופו.

בסביבת המועדון טוענים כי המה לך המדובר קשור ככל הנראה לרצון של הקבוצה להישאר עם חמישה זרים ולא עם שישה, אחרי החתמתו של הקשר קלאודמיר פריירה, וזאת כדי לקבל בתום העונה מענק בסך 300 אלף שקלים מה מינהלת. השחקן טרם החליט איך להגיב להחלטה לגביו. באימון הקבוצה תורגל הבלם אוראל דגני בעמדת המגן הימ ני, לקראת הדרבי מחר מול מכבי ת"א.

בצד הצהוב של העיר מתמקדים בהכנות מול אחת הקבוצות היחידות העונה שהמוליכה לא ניצחה. למרות פער הנקודות והבדלי הרמות, מבחינת האוהדים המשחק הזה עדיין נשאר הח שוב ביותר בעונה, ויותר מ 200 אוהדים הגיעו לאימון אתמול בקריית שלום כדי להטריף את השחקנים באמצעות שירי עידוד, אבוקות וזיקוקים.

 ??  ?? אברמוב. בינתיים לא מתרגש. משמאל: מחאת אוהדי בני יהודה
אברמוב. בינתיים לא מתרגש. משמאל: מחאת אוהדי בני יהודה
 ??  ?? פלקושצ'נקו מול קאניוק
פלקושצ'נקו מול קאניוק
 ?? צילומים: אלן שיבר ??
צילומים: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel