Israel Hayom

"הגיע הזמן שננצח בטדי"

בבית"ר ירושלים לחוצים לקחת את כל הקופה הערב בבית מול עירוני קריית שמונה ● יוסי בניון ופרדי פלומין עשויים לערוך הופעת בכורה ● היריבה מהצפון בטוחה: "במתפרצות חכמות אפשר לעקוץ ולחזור עם נקודות"

- שי ארצי וליאב נחמני

בית"ר תנסה להעביר היום בבקרה התקציבית את חוזיהם של שני שחקני הרכש החדשים, יוסי בניון ופרדי פלומין, על מנת שיוכלו לעמוד לרשותו של המאמן ניר קלינגר הערב מול עי רוני קריית שמונה. הש ניים, אם יעברו בבקרה, עשויים לקבל דקות ראשונות.

זה עשוי, כאמור, להיות משחק החז רה הרשמי של בניון לקבוצה, שבמדיה הוא צפוי לפרוש בסיום העונה. אבל בבית"ר מתרכזים בדבר אחד - להשיג שלוש נקודות.

"הגיע הזמן שננצח בטדי", אמרו בק בוצה, "אנחנו יכולים להילחם על מקום בפלייאוף העליון, אבל חייבים לנצח את עירוני קריית שמונה ולייצר רצף של ניצחונות, אחרת נמשיך ונישאר קבוצת תחתית". הקשר אור אינברום, שמחלים בימים אלה, אחרי אותו אירוע דקי רה, ימשיך להיעדר. ליגת העל, מחזור 18 ספורט 1

דיניז בחוץ

אצל היריבה מהצ פון מקווים לשמור על מאזן מושלם תחת מאמנה החדש תומר קשטן, שניצח את משחק הבכורה שלו כמאמן בשבוע שעבר מול הפועל ת"א. קריית שמונה תחסר את הבלם מר כוס דיניז, ובמרכז ההגנה ימשיכו עידן נחמיאס )כבש בשבוע שעבר את שער הניצחון( וחורחה מורסיו. מעבר לכך לא יהיו שינויים בהרכב הפותח. "בליגה הצפופה שנוצרה, שני ניצ חונות רצופים יקפיצו אותנו למעלה", אמרו בקבוצה שיצאה לבית מלון לפני המשחק והוסיפו: "זאת בית"ר אחרת מזו של תחילת העונה, אבל במתפר צות חכמות אפשר לעקוץ ולחזור עם נקודות".

לאומית. המחזור ה :19 הפועל פ"ת השיגה ניצחון שני ברציפות ועלתה זמנית מעל הקו האדום, אחרי שגברה בחוץ על "ניר" רמה"ש .1:2 רוי מלי קה (63) ודניאל שוורצבוים (67) ביצעו מהפך, אחרי שמוטי מלכה (50) העלה את המארחת ליתרון.

בצמרת איבדה הפועל קטמון נקו דות יקרות ב 0:0 הביתי מול הפועל עכו וממשיכה תקופה לא טובה וחסרת יציבות. הפועל נצרת עילית איבדה גם היא נקודות אחרי 0:0 ביתי מול אחי נצרת. הפועל אשקלון שמרה על תקוות העלייה עם 0:1 על הפועל ראשל"צ משער של גל צרויה, שחזר מפציעה וכבש בפנדל בדקה ה .90

במשחק נוסף חזרה סוגרת הטב לה הפועל מרמורק להפסיד, כשנכ נעה בביתה לפועל עפולה 1:0 )דור כוכב, .(52

המחזור יושלם מחר: הפועל איכסל - בית"ר ת"א/רמלה, הפועל ר"ג - הפו על כפ"ס, בני לוד - סקציה נס ציונה.

 ?? צילום: דני מרון ?? בניון. יעבור הבוקר בבקרה התקציבית?
צילום: דני מרון בניון. יעבור הבוקר בבקרה התקציבית?
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel