Israel Hayom

סנסציה ששייכת לאנטי גיבורים של מכבי ת"א

- אבי סגל

איזו סנסציה גדולה יותר - הניצחון הביתי של בודוצ'נוסט על צסק"א או הניצחון של מכבי ת"א במוסקבה? התשובה לא באמת משנה, כי הצהובים חו ללו את אחת ההפתעות הגדולות ביורוליג בשנים האחרונות.

בעונה כל כך לא בינונית מכבי עשתה משהו מיוחד מאוד, שלא נעשה כבר שנים - לנצח את אחת מאריות אירופה במש חק חוץ. ניצחון שמתחיל להח זיר את הדפיציט מתחילת העונה. מדהים שאת המשחק הקל )מול בודוצ'נוסט בבית( מכבי כמעט הפסידה. את המשחק הקשה מאוד היא ניצחה בקלות.

הרבה רעש של ניפוץ שיאים ורצפים היה באולם במוסקבה. מכבי מנצחת במוסקבה אחרי 15 שנה. היא קטעה רצף של 9 הפ סדים שנמשך מפיינל פור ,2014 ורצף של 18 ניצחונות ביתיים של הרוסים. היא הקבוצה השנייה בסך הכל שמנצחת במוסקבה מאז עבר היורוליג לשיטת ליגה. לראשונה העונה, הצהובים מחברים שני ני צחונות רצופים. יובל זוסמן רשם שיא קריירה בנקודות ,(15) במדד ,(22) בריבאונד (6) ובדקות .(27) אלכס טיוס עלה למקום הרביעי בכל הזמנים ביורוליג בחסימות .(196) ומכבי קלעה ב 74.5 אחוז ל 2 )האחוז השני הכי גבוה בתו לדות המועדון(.

זה היה הערב של חסרי הזוהר, הערב של האנטי גיבורים. לא סקוטי ווילבקין ולא טאריק בלאק כיכבו על הפרקט, אלא יובל זו סמן. בשני המשחקים האחרונים הישראלי קיבל בממוצע 25 דק' )במקום (12 והניב 11.5 נק' ו 4 שלשות במאה אחוזים )לפני כן קלע רק 3 שלשות כל העונה(.

אלכס טיוס החל את העונה לא טוב, אבל מאז חזר לחמי שייה לאחרונה הוא נראה אחרת. בשישי הוא נתן מופע: 66 אחוז ל ‪6 ,2‬ ריבאונדים ו 4 חסימות.

גם על ג'ון דיברתולומי­או עברה תקופה לא טובה. היו לו 1 מ 17 לשלוש ברצף המשח קים ראשל"צ מדריד אילת. גם הוא יצא מזה כמו גדול. מול בודוצ'נוסט הוא שינה את המש חק עם שתי שלשות, וביום שישי המשיך ביכולת ונתן תשובה ברורה אם הוא מתאים ליורוליג.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel