Israel Hayom

נזכרו ברגע האחרון

הפועל ירושלים כבר איבדה יתרון של 21 נק' בבית מול נס ציונה, אך שמרה על קור רוח בדקות המכריעות בדרך ל 82:90 דרמטי ● הפועל חולון התעוררה ברבע הרביעי באילת וניצחה 76:82

- יעקב מאיר ואבי סגל

יש דקות שבהן הפועל ירושלים נראית הקבוצה הטובה בליגה, אבל יש דקות שבהן שום דבר לא עובד לה. זה בדיוק מה שקרה ב 82:90 על עירוני נס ציונה.

כמעט שלושה רבעים הקבוצה של עודד קטש - עדיין ללא ליאור אליהו המושעה - סיפקה עוד תצוגה משכ נעת בשני צידי המגרש. בהגנה היא שיבשה לחלוטין את התקפת היריבה )ממוצע של למעלה מ 87 נקודות בש בעת המשחקים האחרונים( ובהתקפה סיפקה יכולת קבוצתית נהדרת עם 21 אסיסטים ואחוזים טובים מכל הטווחים 66) אחוזים ל ‪40 ,2‬ ל .(3

לנס ציונה יש השנה שחקנים מלאי אופי וגם כשנקלעו לפיגור של 21 נקודות הם ממש לא נשברו וחזרו למשחק עם ריצת ,0:16 הרבה בזכות ההרכב הנמוך ששלף נדב זילברשטיין. בסופו של דבר קור הרוח של דשון בא טלר וטיישון תומאס 14) נקודות כל אחד( סידר לירושלמים ניצחון דרמטי.

דקוואן קוק הצטיין אצל המפסידה עם 27 נקודות, אבל כל השאר לא תפ קדו. למרות זאת, לכתומים אין ממה לחשוש, הקבוצה שלהם טובה ואת הני צחונות היא תשיג במשחקים אחרים.

המופע של קורי וולדן

הפועל אילת לא יכולה מול הפועל חולון. הסגולים ניצחו את הדרומיים בסיבוב הראשון, קטעו להם בגביע את רצף הניצחונות, ואתמול הם עשו זאת שוב באילת, הפעם בליגה עם .76:82

זה סיפור של מהפך ברבע הרבי עי. אילת )ללא אבי בן שימול הפצוע( שלטה בשלושת הרבעים הראשונים הרבה בזכות רפי מנקו, והובילה פע מיים ב 10 הפרש.

האורחים )בכורה לסקוטי ריינולדס( עשו את השינוי הגדול בעשר הדקות האחרונות של המשחק. הם עלו לית רון ואחרי שאילת עוד הובילה 67:70 באו שתי שלשות גדולות של טי.ג'יי קליין וחולון רצה לניצחון.

איש המשחק היה שוב קורי וולדן. הוא חצה פעמיים את רף 20 הנקודות בשני המחזורים האחרונים ואתמול הוא עבר הוא עבר את ה 30 עם 5 של שות, 7 אסיסטים ומדד ,46 כששאר הקבוצה עושה מדד .49 בערב אחר של אלייז'ה בראיינט 6) נק'( אולי זה היה נגמר אחרת.

הערב בליגת העל: שתי קבוצות במשבר ייפגשו בגן נר כשגלבוע/ גליל תארח את הפועל ת"א. שתיהן לא ניצחו בליגה מאז ה 25 בנובמבר 5) הפסדים רצופים(.

גלבוע עדיין במרכז הטבלה, אך הפועל ת"א עמוק בתחתית ודני פר נקו יעמוד במוקד. הרבה דיבורים היו השבוע סביב מעמדו, אך בסופו של דבר בהפועל החליטו לא לעשות זעזוע.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel