Israel Hayom

רצח כפול בירושלים: "כל הכיוונים נבדקים"

תעלומה בבירה: גבר ואישה כבני 70 נמצאו ללא רוח חיים בדירתם ● הערכה: הרצח בוצע כמה ימים קודם לכן ● צירוף מקרים? בשבוע שעבר נערה נדקרה באותו רחוב

- אפרת פורשר בזירת הרצח

תעלומת רצח בירושלים: גבר ואישה כבני שבעים נמצאו אתמול בדירתם כשהם ללא רוח חיים.

במשטרה מעריכים כי הרצח בוצע מספר ימים קודם לכן וכל כיווני החקירה נבדקים. אתמול, בסביבות השעה ארבע אחר הצהריים, הוזעקו לוחמי אש לדירה בשכונת ארמון הנציב בירושלים, בעקבות חשש לחייהם של בני הזוג. את לוחמי האש הזעיקה המשטרה לאחר שבני משפחתם של בני הזוג דיווחו כי הם לא הצליחו ליצור איתם קשר מזה מספר ימים.

לוחמי האש שהגיעו למקום השתלשלו אל תוך הדירה דרך מרפסת הבית ומצאו בפנים את בני הזוג, ללא רוח חיים וכשסימני אלימות קשים על גופותיהם. במקום לא נמצאו סימני מאבק והדירה היתה נעולה מבפנים. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם.

"מחזה קשה"

רס"ל דני ראדה, מפקד צוותי כיבוי והצלה שנכנס ראשון לדירה, סיפר: "דווח לנו על ידי משטרת ישראל על זוג אשר לא עונה בביתו ויש חשש לחייהם. הגענו תוך זמן קצר למקום ודרך מרפסת השכנים השתלשלנו אל תוך הבית. לעינינו התגלה מחזה קשה של בני זוג עם סימני אלימות קשים".

כוחות משטרה גדולים הגיעו אתמול לזירה וחוקרים אספו ממצאים מהדירה, סיירו בחצרות ותשאלו את השכנים. ילדיהם של בני הזוג, שני בנים ובת, הגיעו לתחנת משטרת עוז כדי למסור עדות. מפקד תחנת עוז, סנ"צ שימי מרציאנו, אמר בזירה: "כל הכיוונים נבדקים. מחוז ירושלים מפעיל את כל האמצעים שברשותו כדי להגיע למרצחים".

בני הזוג גרו בדירה במשך עשרות שנים. שכנים מספרים כי הוא חזר לפני שנים בתשובה, ולמרות זאת הם הצליחו לשמור על הזוגיות שלהם. הבעל הקפיד להתפלל וללמוד תורה ושכנים סיפרו אתמול כי בשבת הוא נעדר מבית הכנסת ואף לא הודיע על כך לאף אחד, דבר שהיה מנוגד למנהגו.

יישלחו לנתיחה

דוד, אחד מחבריו של הנרצח, סיפר: "הוא היה צדיק. טיפל באשתו, עזר לה. ראיתי אותו לאחרונה לפני כמה ימים". ברק, שכן נוסף, סיפר: "זו משפחה שקטה ויראת שמים. כולם כאן בהלם. בימי שישי היה הולך למקווה ולתפילה באופן קבוע והיה מודיע כשלא יכול היה להגיע. ביום שישי הוא לא הודיע שהוא לא מגיע ובשבת גם לא ראו אותו בבית הכנסת".

גופותיהם של בני הזוג יישלחו לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. רק ביום רביעי שעבר נדקרה במרחק כמה מטרים מהבניין בו אירע אתמול הרצח, נערה כבת 14 בעת שהמתינה להסעה. אלמוני התנפל עליה מאחור, גרר אותה וניסה לשסף את גרונה עם סכין. היא נאבקה בו וצרחה עד שנמלט מהמקום. הוא טרם נתפס ובמשטרה בודקים אם יש קשר בין שני המקרים.

 ??  ?? חיפוש אחר ממצאים בזירה
חיפוש אחר ממצאים בזירה
 ?? צילומים: אורן בן־חקון ?? מפקד מחוז ירושלים יורם הלוי בזירה
צילומים: אורן בן־חקון מפקד מחוז ירושלים יורם הלוי בזירה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel