Israel Hayom

"מבקשים מהמשטרה - תמצאו מי רצח את יהודה ותמי"

הוארך מעצרו של בעלי קבוצת כדורגל החשוד בהלבנת הון יהודה ותמי כדורי ז"ל, שנרצחו בדירתם בירושלים, הובאו למנוחות ● חבריהם ספדו להם: "המוח מסרב להאמין" ● המשטרה מחפשת אחר הרוצח: "כל הכיוונים נבדקים"

- איציק סבן אפרת פורשר

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בשבעה ימים את מעצרו של בעלים של קבוצת כדורגל, בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשי רת קשר לפשע, סחיטה באיומים, עבירות לפי פקודת מס הכנסה, עבירות על פי חוק איסור הל בנת הון וכן עבירות נוספות של סחיטה באיומים. יחד איתו נעצרו חמישה חשודים נוספים, ובהם עורכי דין ואנשי עסקים. על פי החשד, השישה העני קו הלוואות בשוק האפור ועברו עבירות מס והלבנת הון במליוני שקלים. המשטרה חושדת שמ דובר ברשת שהציגה מצגי שווא של פרויקטים שביקשו להקים באשדוד, בקריית אונו ובמקומות נוספים, לוו כספים, כשבפועל הפרויקטים לא יצאו לדרך. הרצח הכפול בירושלים: קרו ביהם ובני משפחתם של יהודה ותמי כדורי, בני הזוג שנרצחו בדירתם בשכנות ארמון הנציב בירושלים, ספדו להם אתמול עם הבאתם למנו חות. הם השאירו במותם שלושה יל דים: שני בנים ובת.

בנם של הזוג כדורי סיפר בדמעות: "היינו חוזרים מהתפילה בבוקר בשבת, אני עייף צמא, אבא בוא נעשה קידוש. הוא לא ייגע בפירור עד שילמד ויב רך. אמר לנו החיים שלנו טובים יותר משל אחרים. יתומים אנו בלי אב ואם. אבא, אני רק רוצה להגיד לך סליחה ותודה רבה. אמא שלי הייתה מתחבאת כל החיים שלה בבית. מסכנה. שלושה פיגועי טרור ובסוף בא מחבל בפעם הר ביעית וגבה את חייה. רק מהפחד בטח התייסרת. אמא שלי. כל הזמן אמרנו לך לבוא לשבת ואמרת שאמא לא יכו לה לצאת מהבית. איך אני אעזוב את אבא, אמרת. גם עכשיו לא יכולת לע זוב את אבא".

נתן, הבן הבכור ספד גם הוא: "את ארבעים שנה סובלת, מסתגרת בבית. כמה דאגת לנו. כמה השקעת בנו. את סבלת ואת לא יודעת על מה אפילו. אמא, אני יודע שלא עשית את זה בכ וונה. זה היה לך קשה".

הבעל של הבת שריי ספד גם הוא לזוג "תמי ויהודה היקרים. לפני עשרים שנה הגעתי לביתכם. מאז שהגעתי קיבלתם אותי כבני בית. מעולם לא ביקשתי מה משטרה דבר. אני כבר 16 שנה במשטרה. פיענחתי תיקים ותיקים מורכבים. יש לי רק בקשה אחת מחבריי ועמיתי לעבודה. תפענחו את התיק הזה מהר, תנו לנש מות היקרות האלה לנוח בשלום. זה לא יחזיר אותם אבל זה יתן לנו תשובות. אנחנו אוהבים אתכם ונתגעגע ותמיד נזכור אתכם".

אריה אח של תמי ז"ל אמר כי "המוח מסרב לראות ולהאמין. יהודה גיסי היית לי לעזר רב. בחלק מהזמן טיפלת באבי ואמי. המוח מסרב להאמין שדבר כזה יכול לקרות כאן בירושלים בירתנו".

חבר מהשכונה סיפר: "שני שושנים עם אהבה וחסד, מחזיקי תורה. הכל באושר, בתמימות, בחסד גדול". "לפני עשרים שנה הייתי במצב אישי", סיפר חבר אחר, "הוא נתן לי מכספו סכומים עצומים. אף אחד לא ידע. כל שבת בא ללמוד איתנו".

רצח כפול

הזוג, בשנות ה 70 לחייהם, נמצא בסוף השבוע האחרון ללא סימני חיים בדירה בשכונת ארמון הנציב שבירוש לים. על פי המשטרה, השניים נרצחו. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה וכל הכיוונים נבדקים על ידי המשט רה, ביניהם החשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

 ??  ?? חוקר משטרה בזירת הרצח
חוקר משטרה בזירת הרצח
 ??  ?? בנם של בני הזוג כדורי בהלווייה
בנם של בני הזוג כדורי בהלווייה
 ??  ?? החשוד בבית המשפט
החשוד בבית המשפט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel