Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 15.01.2019

גדי

יום מלהיב. אתם מרגישים מאוהבים ומוכנים לחצות את האוקיינוס בשביל לחיות בתחושה של רומנטיקה, שכל כך משכרת אתכם. למען אהבה אתם מוכנים לעשות הכל. גם לעוות קצת את המציאות.

דלי

ההצלחה קרובה. אתם מרגישים קצת לחוצים, ולכן הדברים שאתם מנסים לבצע לא ממש יוצאים כמו שצריך. לפנויים - צפויה התפתחות בכיוון הרומנטי. אל תתנו להתחלה יפה להשתבש בגלל אי הבנות.

דגים

הצעות חדשות בתחום הכלכלי עלולות להפיל אתכם בפח אם לא תשגיחו בשבע עיניים לאן אתם הולכים. יש לבחון כל הצעה לגופה, וגם להתעכב על אישיותם של האנשים הנוגעים בדבר.

טלה

פיזור הדעת וחוסר הריכוז שלכם גורמים לכם לעשות כמה פשלות רציניות. חברים קרובים מציעים לכם פעילות משותפת, אבל אתם מהססים ומתלבטים. ההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי האחרים כהתחמקות.

שור

אתם מבלים חלק נכבד מהיום בחיק הטבע, דבר שעושה נפלאות למצב הרוח. התחושה של שליטה בחיים וידיעה ברורה מה מתאים לכם ומה לא, גורמות לכם להרגיש טוב יותר מכפי שהרגשתם זה זמן רב.

תאומים

דחייה של נסיעה שתוכננה מראש גורמת לכם עוגמת נפש. במקום לקטר, קבלו אחריות ותיזמו תוכנית אלטרנטיבית. פעילות ספורטיבית עשויה להיות דרך נהדרת להשתחרר מתסכולים מעיקים.

סרטן

יש לכם הרגשה לא נעימה שהסובבים אתכם עסוקים במלחמות כוח. העניין תופס אתכם בהפתעה. התחושה שאתם ממלאים את רוב ההתחייבויו­ת, ואילו הצד השני בעיקר מחלק הוראות, די מתסכלת אתכם.

אריה

אל תחששו לפתוח הסכמים ישנים כדי לדון בהם פעם נוספת. השינויים שהתרחשו בנסיבות ובתנאים יאפשרו לכם להציג טיעונים חדשים. רק הקפידו לסיים את התהליך באווירה מפויסת.

בתולה

מערכות יחסים עם בני משפחה צעירים מושכות את מלוא תשומת הלב היום. מאבקים ומריבות מתפתחים על רקע שליטה וכספים. אל תיגררו לפרובוקציו­ת, אף על פי שזה בדיוק מה שבא לכם לעשות.

מאזניים

בעבודה מופיעים סימני תוקפנות מצד אנשים שחותרים תחתיכם. בחנו מה קורה לפני שאתם מגיבים. הכינו את עצמכם מראש ליום שבו תהיו מרוכזים ובמיטבכם כדי להגיב. צפויה לכם אהבה גדולה.

עקרב

יום של התרחשויות רומנטיות משונות. אתם מתחילים להבין שצריך לפתח מודעות בתחום זה. הדברים לא מתפתחים בצורה הגיונית וקשה להבין מה קורה. נסו לברר מהי עמדת הצד השני. אל תפעלו. הקשיבו.

קשת

את רוב היום אתם מקדישים לבית ולמשפחה וקצת שוכחים את עצמכם. אתם זקוקים לזמן ולמרחב אישי. אל תתישו את עצמכם. חסרה לכם אהבה אבל אתם לא פנויים כעת לעסוק בענייני הלב.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel