Israel Hayom

"אדם חצה את הגבול מישראל ונכנס ללבנון"

בצה"ל זיהו קרע בגדר הגבול ועקבות של חציית אדם, והחלו בתחקור האירוע ● גששים וכוחות הוקפצו ובוצע שחזור תצפיות ● נשללה אפשרות של חציה לתוך שטח ישראל ● דיווח בלבנון: "אדם מעורער בנפשו מוחזק בכפר עייתא א שעב"

- לילך שובל ודניאל סיריוטי

המציאות לא עושה הנחות לרמטכ"ל החדש אביב כוכבי. ביום שבו נכנס לתפקיד אותרו בגבול הצפון קרע בגדר המערכת וסימנים על חשד, שלפיו אדם חצה את הגבול משטח ישראל לשטח לבנון.

לאחר שצה"ל זיהה את הקרע בגדר, וכן עקבות חציית אדם משטח ישראל לשטח לבנון, החלו בצבא בתחקור מע מיק של האירוע. בין היתר הוקפצו למ קום גששים וכוחות רבים והצבא החל לבצע שחזור תצפיות.

נכון לכעת נשללה חציית אדם לתוך שטח ישראל, ועדיין לא ברור מי האיש שחצה לשטח לבנון. אחת מהאפשרויות שנבדקו היא כי אדם תמהוני החליט לחצות את הגבול בין שתי המדינות, אולם כלל לא ברור אם אכן זה האירוע המדובר.

בכלי התקשורת הערבים דווח כי כו חות צבא לבנון הוקפצו לאזור הגבול לאחר שניצפה אדם המחזיק מסמכים בעברית. עוד דווח בכלי התקשורת במדינה כי אדם מעורער בנפשו נתפס והוא מוחזק בכפר עייתא א שעב, הס מוך לגבול עם ישראל.

כזכור, רק ביום ראשון הודיע צה"ל כי השלים את מבצע "מגן צפוני" לאיתור ולניטרול מנהרות חיזבאללה בגבול ישראל לבנון. בסך הכל אות רו על ידי הצבא שש מנהרות שחדרו לשטח ישראל, ועל כמה מנהרות נו ספות הועבר מידע ליוניפי"ל. בתום המבצע הודיע צה"ל על הסרת איום המנהרות מגבול הצפון.

נכון לכעת נשללה חציית אדם לתוך שטח ישראל, ועדיין לא ברור מי האיש שחצה לשטח לבנון

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel