Israel Hayom

ראש המל"ל הודה כי נפגש עם הרב דרוקמן בשליחות נתניהו

- יאיר אלטמן ודניאל רוט אבנרי

נציבות שירות המדינה החמ ליטה לסגור את תיק הבדיקה נגד ראש המל"ל )המטה לביטמ חון לאומי(, מאיר בןמשבת, הנוגע לפגישתו עם הרב חיים דרוקמן.

עוד היא אישרה שבןמשבת הודה שנפגש עם הרב דרוקמן בשליחות ראש הממשלה בנימין נתניהו ובצל איומי בנט ושקד לפרוש מהממשלה.

במכתב תשובה שנשלח על ידי עו"ד גיא דוד, מנהל אגף משמעת בנציבות שירות המדינה, נכתב כי "משהבהיר מר בןמשבת כי הציג מידע ביטחוני בלבד, ללא חשימ פת מידע מודיעיני מסווג, ולא שוחח עם הרב דרוקמן על נושאים פוליטיים או מפלגתיים, הגעתי לכלל מסקנה כי אין מקום לפמ תיחה בחקירת משמעת בנושא".

עו"ד דוד ציין כי "בןמשבת העביר אלי פירוט בנוגע לאותה פגישה והרקע לקיומה". לדברי יו"ר המל"ל, פגישתו עם הרב דרוקמן התקיימה בעקבות שיחה קצרה עם ראש הממשלה ובסמ מוך לאחריה, שבמהלכה עלתה האפשרות כי יציג בפני הרב דרומ קמן את המצב הביטחוני העכמ שווי. בפגישתו עם הרב דרוקמ מן, בןמשבת סקר בפניו, באופן כללי ובמגבלות ביטחון מידע, את האתגרים הביטחוניים הדחופים שעמדו באותה עת בפני מדינת ישראל. "במסגרת זו היה השיח ביטחוני, ללא כל נגיעה בנושאים פוליטיים או מפלגתיים", כתב עו"ד גיא דוד. בהחלטה גם צוין כי מתוקף תפקידו, בןמשבת נפגש מפעם לפעם עם גורמים רבים ומגוונים, לרבות עיתונאים ופמ רשנים, מובילי דעת קהל ועוד, ובמסגרת זו דן בנושאים ביטמ חוניים מדיניים, בהתאם לצורך ולמטרת המפגש.

ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד, הגיב: "ביבי מבזה הכל כדי לשרוד פוליטית ומשפטית. שום דבר לא קדוש, רק לשרוד. ראש המל"ל מודה עכשיו רשמית שנמ שלח על ידי נתניהו לרב דרוקמן למטרות פוליטיות".

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? מאיר בן שבת
צילום: אורן בן חקון מאיר בן שבת

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel