Israel Hayom

טלטלה בלשכת עוה"ד: 3 בכירים התפטרו

המשנה ושני הסגנים קוראים לעו"ד אפי נוה להתפטר מתפקידו ● "כעוצמת הנסיקה, כך עוצמת ההתרסקות"

- אבי כהן

התפטרויות בכירים בלשכת עורכי הדין: המשנה לראש הלשכה, עו"ד משה טייב, ושני סגניו של עו"ד אפי נוה, עוה"ד מעיין אמודאי ושחר אורגד, שלחו מכתב לראש הלשכה והודיעו לו כי הם פורשים מהקואליציה.

הם הוסיפו כי אינם יכולים להמ שיך לכהן תחתיו בשעה שמצבה של הלשכה רק הולך ומידרדר, ובתוך כך התפטרו מתפקידיהם.

הרוחות בלשכת עורכי הדין סו ערות בעקבות כתב האישום שהוגש נגד ראש הלשכה נוה, לאחר שנתפס בשעת מעשה על ידי אנשי הביטחון בנתב"ג בעודו מנסה לסייע לצעי רה להיכנס לישראל במרמה ללא החתמת הדרכון. נוה אמנם השעה את עצמו מחברותו בוועדה למינוי שופטים, אולם חלק מהחברים בל שכה קוראים לו להתפטר מתפקידו בלשכה.

"בשנים הראשונות הובלת את הלשכה בראש מורם והבאת אותה לפסגות חדשות, אולם כעוצמת הנ סיקה - כך עוצמת ההתרסקות", כתבו לנוה שלושת הבכירים המ תפטרים, "לשכת עורכי הדין אינה עסק פרטי של איש, ולכן להבדיל מ'הנהגת הלשכה' שבחרה לתמוך בך בפן החברי, אנו החלטנו לה ציב את הציבור בראש סדר העדי פויות, לוותר על כיסאותינו ולהת פטר מתפקידנו. בעת הזו לא נותרה לנו ברירה אלא לקבל החלטה קשה וכואבת. אני מבין שאפי נמצא בס ערת רגשות ואני מזדהה עם המצו קה האישית שלו, אך לטובת הלשכה וציבור עורכי הדין החלטנו להתוות את הדרך באמצעות דוגמה אישית ולהתפטר".

מלשכת עורכי הדין נמסר בת גובה: "התפטרות חברי הקואליציה המדוברים נובעת אך ורק ממניעים אישיים ולא על רקע אידיאולוגי, כפי שהם מנסים להציג את הדברים".

 ?? צילום: דודי ועקנין ?? עו"ד אפי נוה
צילום: דודי ועקנין עו"ד אפי נוה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel