Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 16.01.2019

גדי

מבחינה חברתית המזל מאיר לכם פנים. יש לכם לא מעט מעריצים, וכל מה שנשאר זה לבחור עם מי אתם בוחרים לבלות את זמנכם. בעיקרון, רמת הפעילות וההספקים שלכם כרגע גבוהים מהרגיל.

דלי

זהו יום עם המון הפתעות לא צפויות. יש שיפור באווירה עם בני הזוג. בן מזל תאומים משפיע עליכם מאוד בכיוונים שאתם מתלבטים בהם זה זמן רב.

דגים

תחושות של התחזקות מעוררות אתכם להיענות לאתגרים חדשים. נראה שזהו שלב מוקדם מדי, ואין טעם לבצע תוכניות גרנדיוזיות שאין לכם היכולת להוציאן מהכוח אל הפועל, לפחות לא בשלב זה.

טלה

הגיע הזמן שתלמדו להקשיב יותר לאינטואיצי­ות הפנימיות שלכם. חלק גדול מהתוכניות שעשיתם להיום לא מתבצע. אתם מרגישים שאינכם נאמנים לעצמכם, ואת החשבון על כך אתם משלמים במצב רוח ירוד.

שור

יום שמאופיין בקטעים נהדרים מבחינה חברתית. הבית מלא אורחים, משפחה וחברים. תופתעו לגלות שמישהו קרוב מפתח כלפיכם רעיונות רומנטיים. אתם מרעיפים חיבה ופתיחות ויש מי שמפרש זאת לא נכון.

תאומים

אתם מציגים חזות נחושה, אחידה וחזקה כלפי חוץ, אבל בפנים המצב לא מזהיר. העומס גובה מכם מחיר כבד, ונראה שעליכם לקחת את העניין ברצינות יותר גדולה מכפי שעשיתם עד היום.

סרטן

אתם מרגישים כאילו זה בדיוק הזמן המתאים לפלס לעצמכם דרך חדשה, במיוחד בכל מה שקשור בקשרים רומנטיים. אתם מחפשים אהבה ומותר לכם ליהנות מכל הטוב שמגיע אליכם, גם אם זה לא משהו מחייב.

אריה

מה שאתם הכי זקוקים לו היום הוא שקט. אל תבלבלו בין מצב רוח ירוד לבין הרצון שלכם להתבודד ולא לשמוע שוב ושוב אותם דברים מאותם אנשים.

בתולה

אתם לא ישנים מספיק בגלל דאגות שווא. עד שלא תסדירו את העניין הזה בצורה תקיפה והחלטית, פשוט תמשיכו לסבול ולהוציא את הכעס שלכם בדרכים עקיפות. מישהו קרוב לכם זקוק להכוונה ולייעוץ.

מאזניים

היום תהיה לכם הזדמנות לתמוך בבני הזוג בשעת צורך אמיתי. התגובה האוהדת שתגיע תפתיע אתכם בעוצמתה. הגיע הזמן ללמוד מהי נתינה אמיתית מהלב, ללא ציפייה לאישור או לתמורה הולמת.

עקרב

היום אתם במצב רוח פילוסופי, תוהים מה מידת ההתאמה לעיסוקכם היומיומי, מה התכלית ומה משמעות הכל. בדקו אפשרויות לפעילות מחוץ לעבודה. בחרו משהו באופן אינטואיטיב­י ביותר, ואל תיכנעו לתירוצים.

קשת

הימנעו מפעולות תוקפניות כלפי קרובים. כדאי לכם להתעשת וללמוד להגדיר מילולית בצורה קצרה ועניינית את רצונכם. מערכות יחסים שיש לכם עם אחדים מבני המשפחה דורשות שינוי מהותי.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel