Israel Hayom

הפועל ב"ש מסרבת להעביר את זריהן לבני יהודה

- מתפרצת

בני יהודה מעוניינת בניב זריהן ופנתה להפועל ב"ש בעניינו, אלא שהאלופה מעדיפה שלא להעבירו לקבוצה שמתמודדת מולה על מקום באירופה ומסר ברור בעניין הועבר לשחקן.

בזריהן מעוניינות גם מ.ס אשדוד, מכבי פ"ת והפועל ת"א, אך הוא רוצה לשחק בקבוצת צמרת, מה שמוביל את הצדדים למבוי סתום בשלב זה.

בתוך כך, כפי שפורסם שלשום ב"ישראל היום", ג'ון אוגו נמצא במו"מ עם ריזספור, ואם הצדדים יגיעו לסיכום, הניגרי יעזוב את ב"ש לקבוצה שנועלת את הליגה הטורקית עוד החודש. הטורקים הבטיחו לאוגו חוזה לעוד שנתיים, גם אם יירדו לליגה השנייה.

בחזרה לבני יהודה, שתגיע לשמינית גמר הגביע מול נצרת עילית הערב בסגל חסר. קרלוס קוויאר פצוע ויחמיץ את המשחק, ומי שהיה אמור להחליפו, דניאל פלשר, חולה וכנראה ייעדר אף הוא. כמו כן, מאוויס צ'יבוטה אמור לעמוד היום לדין בעקבות היריקה במשחק נגד רעננה, וייתכן שיספוג עונש הרחקה ולא יוכל לשחק.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד", אמר מאמן הכתומים יוסי אבוקסיס, שפירגן ליריבה מהלאומית: "נצרת עילית קבוצה חזקה שלא סופגת כמעט ונמצאת בתקופה טובה. הם לא סתם נמצאים במקום השני בלאומית. מזג האוויר לא צפוי להיות לטובתנו, כך שנצטרך להיות במיטבנו. מי שישחק יצטרך לעשות את העבודה. זה גם צ'אנס עבורם להוכיח שהמקום שלהם הוא פה".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel