Israel Hayom

"דאבור היה ונשאר בזלצבורג"

מאמנו של הישראלי, מרקו רוז, לא אהב את ההתעסקות בעתידו והבהיר: "אין פה דיון בכלל" ● בסביבתו של החלוץ המצטיין טוענים כי האוסטרים דורשים עבורו כ־02 מיליון יורו

- ליאב נחמני

עוד מהשבועות האחרונים של שנת 2018 דובר על מעבר אפפ שרי של חלוץ נבחרת ישראל מונאס דאבור מרד בול זלצבורג לקבוצה בכירה יותר באירופה. סביליה, ליבפ רפול, ולנסיה, פולהאם וטוטנהאם הוזכרו כמועמדות לרכוש את החלוץ בחלון ההעברות הנוכחי, זאת לאור המספרים הנהדרים שסיפק העונה - 20 שערים ופ6 בישולים בפ03 הופעות בכל המסגרות.

דאבור כמובן מעוניין לעשות את קפיצת המדרגה המתבקשת מבחינתו, אך בסביבתו טענו כי זלצבורג דורשת עבורו כ־02 מיליון יורו - תג מחיר גבוה במיוחד, שמקשה להתקדם ועשוי להוביל לכך שהישראלי יישאר באוסטריה עד לתום העונה.

אתמול הקבוצה האוסטרית חזרה לאימונים מפגרת החורף, ועל פי הדיווחים בסקיי אוסטריה, שיחת היום במתחם היתה עתידו של דאבור. מי שפחות אהב את ההתעסקות בחלוץ הוא מאמנו בזלצבורג מרקו רוז, שסיפר: "בכל התקופה האחרונה אני בקשר עם מונאס, והייתי מעודכן בכל מה שמתר־ חש. מבחינתי אין פה דיון בכלל - דאבור היה ונשאר בזלצבורג". המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד הוסיף בנחרצות: "מונאס נשאר איתנו. יש הרבה קבוצות שמתעניינות בו, אבל הכל טוב".

צעירי מכבי חיפה ישודרגו

הצלחת הצעירים במכבי חיפה לא נעלמה מעיניו של נשיא המועדון יעקב שחר, שרוצה להבטיח את הישארותם של שחקני מפתח ויציע לחלקם בת־ קופה הקרובה חוזים חדשים. חוזהו של עאיד חבשי, שמשתכר כיום כ־02 אלף שקלים בחודש על פי חוזה שקיבל בגיל ,18 ייפתח ושכרו ישודרג משמעותית. בלם נוסף שיקבל שדרוג הוא עפרי ארד בן ה־02, שתפס מקום קבוע ב־11 של מרקו בלבול. "מי שמוכיח שמקומו במכבי חיפה - המועדון יידע להשאיר אותו", אמרו בכרמל.

שון וייסמן, שחוזהו מסתיים בתום העונה, זומן אף הוא לפגישה כדי להח־ תימו על חוזה חדש, אולם החלוץ הצעיר ירצה לשמוע על התוכניות לגביו אחרי הגעתו של ירדן שועה לפני שיחתום.

בגזרת הרכש, שחר ממתין לחזרתו ארצה היום של בעלי הפועל חיפה יואב כץ כדי לפנות אליו בנוגע למקסים פלקושצ'נקו, והנטייה היא לצרפו עוד החודש. הירוקים יודעים שעלותו של הקשר בן ה־22 היא 420 אלף יורו שמעוגנים בסעיף בחוזהו, אך בעסקת העברתו של גילי ורמוט לפני כשנה סוכם כי בעסקה הבאה בין המועדונים לירוקים תהיה הנחה מסוימת, ובכך ידונו שחר וכץ.

בד בבד, בלבול החליט כי מוחמד אבו פאני יחזור מהשאלה בהפועל חדרה, והוא יעמוד לרשות הירוקים לאחר מחזור המשחקים הקרוב.

בתוך כך, הערב ינסו הירוקים לשמור על המאזן המושלם של מאמנם, כשיתארחו אצל בני סכנין בשמינית גמר הגביע. "חייבים לרדת לקרקע אחרי הניצחון על ב"ש", הבהיר בלבול לשחקניו באסיפת הקבוצה, "שמחנו, אבל פה זה נגמר". מוחמד עוואד צפוי לפתוח במקומו של סינטיהו סלליך הפצוע, בשינוי היחיד שמתוכנן בהרכב החיפאי.

 ??  ?? דאבור בפעולה. תג המחיר הגבוה עשוי להשאירו באוסטריה עד לתום העונה
דאבור בפעולה. תג המחיר הגבוה עשוי להשאירו באוסטריה עד לתום העונה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel