Israel Hayom

תושב נשאר?

הפועל חולון עשויה להציע חוזה חדש לטי.ג'יי קליין ● אם לא ימצא את דרכו בקיץ לאן.בי.אי, ישנה אפשרות שיסכם על שנתו השלישית בקבוצה ● הערב בליגת האלופות: חולון תתארח בצ'כיה מול אופבה במשחק שאותו היא חייבת לנצח

- יעקב מאיר

הפועל חולון עשויה להציע בקרוב חוזה חדש לטי.ג'יי קליין, כך נודע ל"ישראל היום", בניסיון להשאירו בקבוצה לעונה שלישית.

במועדון מרוצים מאוד מההתקדמות הגדולה שעשה השחקן בן ה ‪(2.06) 24‬ בעונה הנוכחית לעומת העונה שעברה ומעוניינים להשאירו, במיוחד לנוכח הדלילות הקיימת בשוק השחקנים היש ראלים הגבוהים.

בחודש שעבר ביקרה בישראל אמו של קליין, שחקנית העבר האגדית ופרשנית אן.בי.אי בהווה, ננסי ליברמן, ואנשי הק בוצה העבירו לה מסרים שישמחו לה חתים את בנה על חוזה חדש. כרגע לא ברור אם השחקן מעוניין להישאר ביש ראל, ואם לפרשה הלא נעימה שהיתה לו עם הנבחרת ואיגוד הכדורסל, שבגינה הושעה ממשחק אחד וספג קנס כספי בסך 15 אלף שקלים - תהיה השפעה על רצונו להמשיך לשחק בארץ.

השחקן עצמו שואף להגיע לאן.בי.אי. בקיץ הקודם שיחק בליגת הקיץ במדי מילווקי באקס וגילה יכולת טובה, אך בסופו של דבר חזר לעונה נוספת בחולון.

בעונה שעברה קליין שיחק בלי גה 9.9 דקות בלבד וקלע 4.3 נקודות, לקח 2.4 ריבאונדים ורשם 5.2 נקודות מדד בממוצע למשחק. העונה הוא קפץ לממוצעים של 9.9 נקודות 45) אחו זים ל ‪6.5 ,(3‬ ריבאונדים, 3.3 אסיס טים ו 15.2 נקודות מדד ב 27 דקות בממוצע למשחק. בליגת האלופות של פיב"א ממוצעיו עומדים על 9.1 נקודות 65.7) אחוזים ל ‪50 ,2‬ אחוזים ל ‪4.4 ,(3‬ ריבאונדים ו 11.8 נקודות מדד ב 24.9 דקות למשחק.

הלחץ ירד מעט אחרי אילת

ההפסדים האחרונים לוונציה ולפאוק סלוניקי סיבכו מאוד את סגנית אלו פת ישראל במאבק על העלייה לשמינית גמר ליגת האלו פות של פיב"א. לפיכך ניצחון הערב של חולון על אופבה הצ'כית הוא בבחינת חובה עבור הק בוצה של דן שמיר. הסגולים מדורגים כעת במקום הרביעי בבית ב' עם מאזן 4:6 - כמו פאוק סלוניקי )שמח זיקה ביתרון פנימי במפגשים הישירים בין שתי הקבוצות( - ניצחון אחד יותר מנאנטר הצרפתית, שתארח הערב את פאוק במשחק המקביל ,21:30) ספו רט 5 סטארס( ותגיע במחזור האחרון לישראל.

ניצחון החוץ בליגה על הפועל אילת בשבת הרגיע קצת את הלחץ במועדון אחרי התבוסה בשבוע שעבר בסלוניקי, ובקבוצה מקווים לקבל תרומה משמעו תית מהרכש החדש, סקוטי ריינולדס.

הצ'כים נחשבים לאחת הקבוצות החלשות במפעל )מאזן ,(9:1 אבל במ גרשם הביתי הם עשויים לייצר בעיות לכל יריבה.

נאנטר כבר נפלה שם העונה, וגם פרייבורג השוויצרית ניצחה שם רק בנקודה. בליגה המקומית הם מדורגים במקום השביעי בטבלה.

 ?? צילום: דני מרון ?? טי. ג'יי קליין. שיפר העונה את הממוצעים שלו
צילום: דני מרון טי. ג'יי קליין. שיפר העונה את הממוצעים שלו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel