Israel Hayom

ירושלים בעקבות אייזיאה אייזנדורף

האדומים יבצעו בקיץ שינוי בסגל הישראלי וסימנו את המתאזרח של הפועל חיפה ● אייזנדורף נחשב לאחד משחקי ההגנה הטובים בליגה הלאומית וקולע ב 40.9 אחוזים ל 3

- יעקב מאיר

אחד השחקנים המרשימים העונה בליגה הלאומית הוא פורוורד הפועל חיפה, אייזיאה אייזנדורף, שקולע 10.1 נקודות, לוקח 6.4 ריבאונדים ומספק 12.4 נקודות מדד ב־72 דקות בממוצע למשחק.

אייזנדורף, בן לאב יהודי ולאם נוצ רייה שנחשבת לאחת השפיות הגדולות בארה"ב, קיבל לפני כחודשיים אזרחות ישראלית, ובכך הפך ליעד אטרקטיבי עבור חלק גדול מקבוצות ליגת העל. ל"ישראל היום" נודע שהפועל ירושלים עוקבת אחריו כחיזוק אפשרי לעונה הבאה, כמו כמה קבוצות נוספות, ובהן הפועל ב"ש והפועל גלבוע/גליל.

האדומים מתכוונים לבצע שינוי משמעותי בסגל הישראלי שלהם לק ראת העונה הבאה. ליאור אליהו שמ סיים את חוזהו בקיץ לא אמור להמ שיך, וגם עתידם של שחקנים ישראלים נוספים עדיין לא ברור.

השחקן בן ה ‪(1.98) 22‬ משחק בעמדת הפאוור פורוורד וקולע ב 40.9 אחוזים מחוץ לקשת. הוא אחד משחקני ההג נה הטובים בליגה השנייה ויכול לש מור בשתי עמדות הפנים, ובהרכבים מסוימים גם את עמדה מספר .3

לישראל הגיע אייזנדורף בתחילת העונה הנוכחית אחרי שנתיים מוצלחות במכללת לה מוין דולפינס מדיוויז'ן ,2 שבה רשם ממוצעים של 11.5 נקודות )ב 42.5 אחוזים ל(3 ו4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אייזנדורף, שלא נבחר לצערו בדרא פט האן.בי.אי בקיץ האחרון, כבר היה בדרכו לחתום על חוזה בקבוצה מהליגה במצרים, אך מאמנה הישראלי של נימ בורק אורן עמיאל המליץ עליו לאנשי המקצוע בארץ, שגילו את האפשרות לאזרוחו, וכך נחת אצל בכרמל.

 ??  ??
 ??  ?? אייזנדורף )מימין(. להיט בלאומית
אייזנדורף )מימין(. להיט בלאומית

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel