Israel Hayom

התפתחות בחקירת הרצח הכפול בארמון הנציב

לא נשללת האפשרות כי הרקע לרצח - לאומני הערכה: הרצח בוצע במהלך יום שישי שכנים: "שמענו אותם צועקים - יש לנו ייסורי מצפון שלא נכנסנו"

-

התפתחות בחקירת הרצח הכפול בשכונת ארמון הנציב בירושלים. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום אשר מונע לפרט מהי ההתפתחות. עם זאת ניתן לומר כי ההערכה בקרב החוקרים היא כי הרקע לרצח הינו לאומני.

מחקירת המשטרה עולה כי יתכן והאירוע היה תחילה בעל מאפיינים פלילים אך הוא התפתח לאירוע לאומני. כזכור, ביום ראשון בצהריים התגלו גופותיהם של יהודה ותמי כדורי ז"ל בדירתם ברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. הם התגלו על ידי לוחמי האש אשר פרצו לדירה בעי קבות דיווח של בני המשפחה למשטרה על כך שהוריהם לא עונים להם. בתוך הדירה התגלו גופותיהם של יהודה ותמי עם סימני אלימות קשים ביותר. כוחות גדולים של שוטרים הגיעו למקום ופתי חו בחקירה. סריקות נרחבות מתבצעות מאז גילוי הגופות סביב בניין המגורים ובימים האחרונים החוקרים מתשאלים את השכנים של בני הזוג. ההערכה היא כי הרצח התבצע ביום שישי. בני הזוג הובאו למנוחות שלשום בערב בהר המי נוחות, לאחר שהסתיימה נתיחתם במכון לרפואה משפטית באבו כביר. אתמול, בבית המשפחה שיושבת שבעה, סיפרה רחל לוי, אחותו של יהודה על אחיה: "יהודה היה גבר חברותי מאוד. היו לו המון חברים. אחרי שאבא שלנו נפטר הוא חזר בתשובה ויצא שלא נפגשנו הרבה. נפגשנו בעיקר באירועים שמי חים ובאזכרות. תמי הייתה בת לניי צולי שואה עם ההגדרה הקלאסית של דור שני. מלאה בחרדות ופחדים. היא נחשפה למספר פיגועים ומצבה הידי רדר". שכניהם וחבריהם הקרובים של בני הזוג כדורי, סיפרו אתמול לחברת החדשות על מה שראו ושמעו מדירי תם של בני הזוג כדורי ביום חמישי האחרון. "עלינו במדרגות ביום חמיי שי, סביב השעה 12:00 בצהריים. הדלת שלנו הייתה פתוחה ושמענו את שניהם צועקים, בעיקר את תמי", אמרו. לדבי רי השכן פרדי ברוך: "יכול להיות שזה היה רגע קריטי, עד היום אני אוכל את הלב על זה".

בני הזוג ברוך סיפרו על תחושותיהם מאז הרצח הכפול, רק מספר מטרים מדלת ביתם. "יש לנו ייסורי מצפון שלא נכנסנו, כל כך כואב לנו. אני ואשתי מהמתח והפחד לא ישנו בליי לה", אמרו, "לא ידענו למי להתקשר". פרדי ברוך הוסיף: "תמי היתה כמו בת בשבילנו, הייתה נכנסת אלינו כל פעם כבר 40 שנה".

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? זירת הרצח
צילום: אורן בן חקון זירת הרצח
 ??  ?? תמר כדורי ז"ל
תמר כדורי ז"ל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel