Israel Hayom

אין חדש תחת הרשת

שידורי ערוץ 13 החדש, כל היום

-

קשה היה לשמוע אתמול מישהו שלא קשור בברנז'ה התקשורתית, שבאמת יודע להסביר את האיחוד של עשר ורשת. אנשים שפגשתי קוראים למהלך הזה סלט בשלט. אולי עבור עובדי שני גופי השידור ששרדו את המיזוג זה נחשב כמו "המפץ הגדול "2 או האיחוד שאחרי הפיצול, אבל מי שעסוק בדברים אחרים, כמו רוב המדינה, מתקשה להבין למה זה קרה ולאיזה שם חדש הוא צריך להתרגל עכשיו. דבל'ה גליקמן, שהתארח ב"פותחים יום", תיאר את זה היטב: "הערוצים התפצלו ועכשיו יש איחוד, ואולי שוב יהיה איחוד וערוץ יבלע ערוץ ובסוף נחזור לערוץ אחד".

את יום השידורים פתחו אברי והילה מוקדם מהרגיל, כשסביב השולחן טאלנטים מחברת חדשות עשר לשעבר. מסביב אווירת חג: בלונים עם הספרות 13 ועל המסך "חוגגים ביחד את ערוץ 13 החדש". אז מה באמת חדש? לוח השידורים היומי של רשת עבר מיתוג תחת הסיסמה "חמש שמונה", בניסיון להקנות לצופים הרגלי צפייה רציפים בערוץ המתחדש, אבל חוץ מזה שום בשורה לא התקבלה מרמת החייל. עוד מאותו דבר.

7:10־ב תמר איש־שלום הגיעה לאולפן של אברי והוא התעניין בחייה הפרטיים, איך תיסע לירושלים בכל יום, מה תעשה אם תיתקע בשלג, ומה עושים שני הורים לילדים שעובדים בעבודה כזאת. היא אמנם באה לקדם את המהדורה שהיא מגישה, אז מה זה להקריב קצת את הפרטיות?

מצעד הטאלנטים לא הסתיים בתמר איש־שלום. 8:00־ב התייצבו סביב השולחן יעקב אילון, נגה ניר־נאמן, אמנון לוי ואודי סגל, שלא התאפק וצילם סלפי בשידור חי משל היה מגיש מתחיל שמתלהב מהמעמד. כל אחד בתורו קידם את תוכניתו, כשהוא מקפיד לא לחשוף הכל וקורא לצופים לצפות בו. אם זה היה הקידום היחיד, מילא. לאורך כל התוכניות של רשת הופיעו במהלך היום פרומואים שנוגסים 40-30 אחוז מהמסך, נוסף על לוגו בפינה העליונה וקידום תוכנית נוספת בפינה העליונה השנייה, שרצים רוב הזמן - אחר כך מצפים מהצופה מופרע הקשב לנסות להבין מה הוא ראה.

17:00־ב עלה יעקב אילון בתוכנית "החדשות עם יעקב אילון". אילון מנוסה מאוד ומלהטט בין המרואיינים שלו לכתבים בשטח בתקווה להביא את בשורת השלג. הוא הצליח להוציא את אהוד ברק מהטוויטר והפייסבוק ולהביאו לאולפן. ברק לא אמר שום דבר חדש, אבל בכל זאת הצליח להוציא מהמגיש הרובוטי חצי חיוך כשהשיב על שאלות בנוגע לאפשרות שיחזור לפוליטיקה. "החידוש" שאילון התרברב בו הוא, כדאי שתשבו, קיר ציוצים באולפן ועליו ציוצים של פוליטיקאים ועיתונאים. השנה היא ,2019 ואילון בטח יודע שהציבור לא צריך את התיווך שלו כדי לפתוח טוויטר.

ב"שש עם אמנון לוי" קיבלנו את המגיש הוותיק, שלא ניכר שלא עשה כבר זמן רב שידור חי. התוכנית ששודרה מול עודד בן עמי בקשת עסקה במזג האוויר, בפרשה המשפטית, בברקזיט והביאה גם כתבה על סופיה מנשה שנשדדה בדרום תל אביב. אצל בן עמי יכולתם לראות באותה שעה הופעה נדירה של יונית לוי, שבאה לקדם בין היתר את "תחקיר המלונות" לקראת המהדורה המרכזית - ללמדכם שברמת אילן הוציאו את התותחים הכבדים.

אצל אודי סגל ב"לפני החדשות" אין הרבה חדש. עוד פאנל ועוד דיבורים על מזג האוויר. ממול אצל גיא פינס התגייסו גם הם כדי להרים ל"ארץ נהדרת" ששודרה מאוחר יותר מול "האח הגדול". נגה ניר־נאמן עם "ברקוד" ותחקיר ההשתלות בגאורגיה ניסתה לתת פייט ל"תוכנית חיסכון" עם תחקיר המסעדות. 20:00־ב זה כבר היה קרב ראש בראש ורק היום בבוקר נדע מי ניצח. בכל מקרה, נדמה שהתחרות חזרה לפרופורציו­ת ומי שאמורים להרוויח מזה אלו הצופים בבית. הלוואי.

 ?? ?? "שידורי ערוץ 13 החדש". אין בשורות חדשות
"שידורי ערוץ 13 החדש". אין בשורות חדשות
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel